jansullot53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur oktober

Beste mensen,

Heb 15 juli 2023 een nieuw contract afgesloten en wordt nu al geconfronteerd met een inflatiecorrectie van 10%.

IK VOEL MIJ DOOR VODAFONE GENAAID. BETAAL NU 13% MEER.

Weet hoe ik Vodafone nu als partner heb in te schatten voor de toekomst en ga zeker een alternatief zoeken.

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @jansullot53 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Had je voor 1 juli 2023 al een contract bij Vodafone? Zo ja, dat was je dus al klant bij Vodafone en dan mag Vodafone deze 10% inflatiecorrectie berekenen. Voor meer informatie, zie deze paginaElk jaar stijgen in Nederland de prijzen van producten en diensten. Ook onze kosten stijgen dan. Om die reden passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementsprijzen. De inflatiecorrectie is geen geldige reden om je abonnement op te zeggen. Dit percentage is vastgesteld door het CBS.  In de Algemene Voorwaarden van uw abonnement staat in artikel 8 'Tarieven' dat we de tarieven één keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS. En om de pijn te verzachten, elke provider heeft deze Inflatiecorrectie. 

jansullot53
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jullie MOGEN tarieven aanpassen maar het is geen moet.

Ben helemaal klaar met Vodafone.

Leuk om ouderen een oor aan te naaien !

Jullie komen er straks wel achter. Er zijn voldoende alternatieven voor Vodafone

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Jullie? Als eerst, ik ben niet werkzaam bij Vodafone, dus naar mij geen jullie aub!
Er zijn voldoende alternatieven, zekers, daar ben ik het met je eens. Elke provider doet het overigens, ook de provider waar je straks naar toe over stapt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic