Meinemein

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Factuur nieuwe telefoon

Online heb ik mijn abonnement verlengd onlangs. Daarbij heb ik een nieuw toestel ontvangen. Ik heb echter geen factuur van deze telefoon waardoor ik geen aanspraak kan maken op de cashback actie. Hoe kom ik aan een factuur?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meinemein
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Energieboy, pakbon is niet voldoende daarom is mijn aanvraag afgekeurd. Ik ben er nu achter dat je contract voldoende is en geldt als factuur. Bedankt voor je reactie!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Meinemein
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb een reactie van Steven op een zelfde soort vraag op deze community gevonden:

Ik kan me voorstellen dat je hierin duidelijkheid wilt.
Je hebt voor deze actie een pabon nodig. Deze wordt meestal via de mail naar je gestuurd zodra je online of telefonisch verlengt. Daarnaast zit hij ook vaak aan de onderkant / of in een mapje bij de rode VF doos waarin het toestel is afgeleverd.
Mocht je deze niet meer hebben, dan mag je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter, zodat we deze alsnog naar je kunnen versturen. Daarnaast mag je ook hiervoor een chat starten.

Ik denk dat je hier wel duidelijke informatie aan hebt 🙂
Meinemein
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Energieboy, pakbon is niet voldoende daarom is mijn aanvraag afgekeurd. Ik ben er nu achter dat je contract voldoende is en geldt als factuur. Bedankt voor je reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic