NinaSophie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Factuur na aflossen abonnement?

Ik heb vandaag mijn mobiele abonnement volledig afgelost en wil graag weten wanneer ik hier een bewijs van ontvang, aangezien er als ik bij 'mijn rekening' kijk nog steeds staat dat de aanvullende rekening nog openstaat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi NinaSophie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit heeft natuurlijk even de tijd nodig om dit administratief af te handelen en ook in het systeem verwerkt te worden. Wil je al sneller antwoord dan kan je beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je misschien wel helpen met deze info. Hier op de community is dat niet mogelijk.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi NinaSophie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit heeft natuurlijk even de tijd nodig om dit administratief af te handelen en ook in het systeem verwerkt te worden. Wil je al sneller antwoord dan kan je beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je misschien wel helpen met deze info. Hier op de community is dat niet mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic