Michel68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur met 255% verhoogd in 2 maanden!!

Sinds 2010 heb ik SO Vodafone Red-2 abonnement. In twee maanden tijd is de prijs met 255% gestegen zonder mij als klant te hierover infomeren. Een lichte aanpassing in de prijs zou ik misschien nog acceptabel vinden. Maar een prijsstijging zonder mij hierover te infomeren is in mijn ogen onacceptabel.  

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Michel68 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is wel heel vervelend en best prijzig. Het abonnement dat je hebt is een vrij oud abonnement en ik kan daar geen prijzen meer van terug vinden. Mijn advies zou zijn, kijk eens naar de nieuwe abonnementen van Vodafone, misschien zijn die op dit moment wel een stuk goedkoper dan het oude abonnement dat je nu hebt. Zeg ik niet dat ze nu zomaar 255% mogen gaan verhogen, dat is natuurlijk ook een beetje vreemd. 

Ik kan niet zoveel voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is. Je kan natuurlijk ook zelf even de klantenservice bellen, of een chat starten. Deze mensen kunnen je ook perfect uitleggen wat er aan de hand is. Dus je kan even wachten of zelf bellen. Laat hier nog even weten wat je het liefst wil.

Wacht je op een medewerker van Vodafone?
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

 


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Michel68. Een prijsstijging van 225% Is inderdaad wel heel erg hoog. Ik vraag mezelf ook af wat hier gaande is. Wil je mij een privébericht sturen met je gegevens? Dan zoek ik het voor je uit! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic