De factuur van januari 2014 is niet akkoord. De reden hiervoor is als volgt: 1. de telefoonnota was wel op tijd betaald. Slechts een bedrag van 6,05 cent niet. Dit waren portokosten voor het sturen van een nieuw toestel na een abonnementsverlenging. Hierbij had tevens een nieuwe dubbelsim geleverd moeten worden. De factuur van 6,05 kon ik niet betalen via Ideal en ik beschikte niet over de juiste rekeningnummers. Ik heb hier met de helpdesk contact over gehad via de chat en de telefoon. Na veel gedonder heb ik een paar dagen respijt gehad waarop ik dit bedrag handmatig met de aan mij verstrekte gegevens heb opgemaakt. Dus ook dit bedrag was wel op tijd betaald. Ik weiger 45,- ex. btw. te betalen voor een dergelijke nondienst. 2. Deze dubbele sim heb ik tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen, waarmee de levering niet compleet is. 3. Ik heb nu herhaaldelijk bij diverse gesprekken aangegeven dat de netwerkdekking thuis onvoldoende is, en ook hier is tot op de dag van vandaag geen actie door Vodafone op ondernomen. Ik hoop niet dat Vodafone qua service en dienstverlening KPN achterna gaat, dat zou erg zonde zijn. Dus gaarne 1. extra kosten crediteren op deze nota. 2. Eindelijk mijn dubbele sim een keer afsturen. 3. Zorgen dat ik binnenshuis gewoon normaal kan bellen en niet langer buiten hoef te gaan staan.