erwin_alf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur januari 2014

De factuur van januari 2014 is niet akkoord. De reden hiervoor is als volgt: 1. de telefoonnota was wel op tijd betaald. Slechts een bedrag van 6,05 cent niet. Dit waren portokosten voor het sturen van een nieuw toestel na een abonnementsverlenging. Hierbij had tevens een nieuwe dubbelsim geleverd moeten worden. De factuur van 6,05 kon ik niet betalen via Ideal en ik beschikte niet over de juiste rekeningnummers. Ik heb hier met de helpdesk contact over gehad via de chat en de telefoon. Na veel gedonder heb ik een paar dagen respijt gehad waarop ik dit bedrag handmatig met de aan mij verstrekte gegevens heb opgemaakt. Dus ook dit bedrag was wel op tijd betaald. Ik weiger 45,- ex. btw. te betalen voor een dergelijke nondienst. 2. Deze dubbele sim heb ik tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen, waarmee de levering niet compleet is. 3. Ik heb nu herhaaldelijk bij diverse gesprekken aangegeven dat de netwerkdekking thuis onvoldoende is, en ook hier is tot op de dag van vandaag geen actie door Vodafone op ondernomen. Ik hoop niet dat Vodafone qua service en dienstverlening KPN achterna gaat, dat zou erg zonde zijn. Dus gaarne 1. extra kosten crediteren op deze nota. 2. Eindelijk mijn dubbele sim een keer afsturen. 3. Zorgen dat ik binnenshuis gewoon normaal kan bellen en niet langer buiten hoef te gaan staan.
2 Reacties 2
erwin_alf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil ik ook graag nog even weten sinds wanneer ik 2 telefoonnummers heb.... Heeft dat te maken met die dubbele sim? In dat geval zou ik inderdaad eerst de sims geleverd willen zien, voordat er kosten in rekening worden gebracht op een nummer waarover ik nu vanaf november al niet kan beschikken en waarvan het nu toch zeker de 5e keer is dat ik dit bij jullie aangeef.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Erwin, ik begrijp dat je deze vraag stelt. Ik kan je daar echter via het forum helaas niet mee helpen. Het Forum is vooral bedoeld voor tips, tricks en algemene informatie.

Ik raad je aan deze vraag te stellen bij de klantenservice (telefonisch of via chat) op onze Facebookwall, of op Twitter. Houd dan aub je klantgegevens bij de hand en geef aub kort aan waar voor jou de schoen wringt.
Omdat ik je hier niet kan helpen sluit ik bij deze dit topic. Ik ga ervan uit dat mijn collega's eea correct met je afhandelen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic