Hoi
SaraS. Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst welkom natuurlijk bij Vodafone & Ziggo. Ik zal eerst even met je laatste vraag beginnen:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop.
Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
Ziggo:
- Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
- Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
- Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
- Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/Kun je Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Dan even over je eerste factuur, die kan altijd anders zijn dan je verwacht. Lees deze pagina maar eens en dan denk ik dat het wel duidelijker zal zijn: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
Mocht je nog meer vragen hebben, laat het maar weten.