Renestuurop

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur downloaden niet mogelijk via Vodafone&Ziggo App op Android devices

Ik kan op mijn nieuw S24 geen factuur downloaden voor zowel zoggo als vodafone

21 Reacties 21
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dag @Renestuurop dat is niet geheel handig, een overzichtje van je rekeningen moet juist ingezien kunnen worden. We kijken met je mee!

Ik ga er vanuit dat je dit vanuit de Vodafone & Ziggo app probeert? Zo ja, kan je de app nog eens verwijderen en er opnieuw opzetten? Ook ben ik benieuwd of het wel lukt als je deze linkjes probeert:
Inloggen - Mijn Ziggo
Inloggen - Vodafone

We horen het graag nog van je!
 

Renestuurop
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt niet..op mijn iPhone van het werk wel! Ook via de app...ligt het aan software samsung?

Renestuurop
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via de browser werkt het wel maar dus niet via de app...

Renestuurop
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via linkjes werkt wel, app verwijderd en opnieuw er op gezet..daar werkt t niet. Als ik op factuur downloaden klik start app opnieuw op, continue

Renestuurop
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via iPhone werkt dus wel, nieuwe software samsung?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Gek dat het op het ene apparaat wel wilt en het andere weer niet! Wanneer het op de Samsung voorkomt, gaat dit ook gepaard met een foutmelding dat lijkt op "Oeps dat gaat niet goed. Er is iets stuk wij werken eraan". Of herstart/ ververst alleen de app?

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 138Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Dit probleem is bekent, en hier is een melding van gemaakt.

Zie hier onder ook al een topic die hier over gaat.

https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement-Prepaid/Foutmelding-bij-het-downloaden-van-facturen-in-d... 

Renestuurop
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

*** Privé gegevens aangepast door Mod***
- Wat gebeurt er precies en wat is de foutmelding? app start opnieuw op als ik een factuur wil downloaden
- Gebeurt dit met alle facturen, of specifieke (welke)? alle facturen vodafone en ziggo
- Merk/model apparaat Samsung S24, net nieuw
- Appversie 8.144.0

Renestuurop
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de app ververst/herstart

 

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Ik heb er ook last van dat de facturen zich niet laten downloaden of openen en ik heb een OPPO met chrome als besturing en ik vlieg iedere keer weer terug naar de begin stand van de app.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Dit probleem is bij ons bekend @Renestuurop , naar verwachting  wordt dit met een app update half september verholpen.  Ik heb jouw situatie als voorbeeld aangemeld aan het team dat dit probleem in onderzoek heeft. 
@Liesbeth54 goed dat ook jij het probleem dat je ervaart hier meldt. Jouw ervaring wil ik ook graag aanmelden, voeg in jouw profiel het merk en model plus het besturingssysteem en de app versie waarvan je gebruik maakt toe en ook je gebruikersnaam van My VodafoneZiggo dan ga ik aan de slag. 

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Heb het ingevuld hopelijk is dat zo goed.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 19Oplossingen
  • 9Likes

Dankjewel @Liesbeth54

Ik heb deze informatie nog van je nodig:
1. Wat is het exacte probleem wat je ervaart? 

2. Welke besturingssyteem (versie) gebruik je? 

3. Speelt het alleen via app of ook via de webversie? 

4. Datum + tijdstip wanneer het probleem voor het eerst opspeelde.

5. Welke versie van de app heb je? (Klik op het bolletje links bovenin -> Scroll helemaal naar onderen, onder de uitloggen knop zie je de versie)

6. Krijg je ook een foutmelding te zien? 
 

Sorry voor de extra vragen maar dat heeft de andere afdeling nodig! 
 

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

1) Het exacte probleem is dat als ik op download klik ik dan op de begin pagina weer uitkom. Krijg geen foutmelding.

2) Ik heb de android 14 ; CPH2339 Build/UKQ1.230924.001

3) Dit speelt alleen af via de app webversie geen probleem. maar daar moet je, je 100 keer inloggen wat akelig is.

4) Wanneer ik het voor het eerst opmerkte was op 21 augustus rond 18.00 uur.

5) Ik heb de versie 8.144.0 Build 1223675869

6) En nee krijg verder geen foutmelding

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dag @Liesbeth54 en dankjewel voor het delen! Ik heb het doorgezet en er wordt verder naar gekeken. Zodra er reactie is op het issue, wordt dat vanuit dit topic gedeeld. We houden je op de hoogte!

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Oké dank je wel @Ryan  ik lees het wel na de vakantie we vertrekken morgen al vroeg.

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 138Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Net een update van de app gehad, maar het probleem is nog niet helemaal verholpen.

Bij de Vodafone facturen blijft het probleem het zelfde.

Bij de Ziggo facturen kan ik hem pas opslaan als ik hem heb geopend in een pdf reader (Adobe Acrobat), maar ik kan hem nu wel weer opslaan.

De app versie die ik nu heb is: 8145.0 Build 1223675872

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 13Oplossingen
  • 22Likes

Na verwachting wordt de app eind september geupdate waarna het probleem voor Android gebruikers in de app is/wordt opgelost.

Tot die tijd kun je de factuur wel bekijken via de webversie, dus via de website.

 

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 138Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Ik kreeg net via een andere topic te horen dat de problemen zijn verholpen vanaf app versie 8.146.0

 

Zie HIER topic

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic