Beste
@MB1965 ,
Als u naar de reactie van de samsung medewerker had gekeken had u gelezen: factuur of
aankoopbewijs.U heeft de klacht dat u niet mee kan doen aan de Cashback actie, hiervoor is namelijk een factuur of aankoopbewijs / aankoopbon nodig. Als je naar de voorwaarden van Samsung hun actie kijkt moet die aan de volgende dingen voldoen:
- Een kopie van uw aankoopbon (
met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum)
U kunt nu wel een grote mond op zetten, gaan lopen *KNIP over het woord factuur. Terwijl een NIET vodafone medewerker u verder probeert te helpen. Ik zeg u alleen, dat deze bon voldoende is voor een cashback actie. Dus als u verder wil komen, zal ik die gewoon opsturen.
Wanneer u geen btw bon hebt ontvangen, kan u deze opvragen via 1201. Terwijl deze normaliter ook gewoon na de levering van u telefoon opgestuurd wordt, als deze
niet gratis was. Want over een GRATIS product kan moeilijk een btw bon geschreven worden.
*Edit ivm taalgebruik