FinnBoerekamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur/Bon

Hi! Ik heb ongeveer 2 weken geleden AirPods bij de Vodafone winkel gekocht. Ik wil ze graag terug brengen alleen ik ben het factuur/bonnetje kwijt. Wat nu? Mvg Finn Boerekamp
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10322Posts
  • 3223Oplossingen
  • 2433Likes
Hoi FinnBoerekamp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Misschien helpt deze pagina je met meer informatie: https://accessoire.vodafone.nl/ruilen-en-retourneren

Na ontvangst van het product, kan je het binnen 14 dagen terugsturen of ruilen. Het is natuurlijk niet handig om geen bon meer te hebben. Het is dan aan de winkel hoe ze dit oplossen! Misschien accepteren ze wel je pin transactie of kunnen ze het in hun systeem terug zoeken. Maar daar gaat de winkel over en is geen garantie dat ze het op die manier terug nemen.

Je bestelling gedaan in een Vodafone winkel?
Gelieve dan je product te retourneren in de Vodafone winkel, waar je het product gekocht hebt.

Je zegt dat je ongeveer 2 weken geleden deze hebt gekocht. Als je er overheen bent dan heb je geen recht meer om deze terug te brengen. De regel is: Heb je ze langer, dan heeft het dus geen zin om terug te gaan. Zie ook de link die ik je heb gegeven hier boven.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan. Fijne 2e Paasdag en geniet van het mooie weer.


ps: Vraag me af of je oordopjes wel kunt ruilen want deze heb je al gebruikt en in je oren gehad. Lijkt mij niet fris als ik ze na jou koop?! Bij veel bedrijven kan je deze niet terug brengen vanwege hygiëne.

Eventueel kan je, mochten ze vandaag aanwezig zijn, de klantenservice van Vodafone even bellen of stuur een privé bericht via Facebook of Twitter.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10322Posts
  • 3223Oplossingen
  • 2433Likes
Hoi FinnBoerekamp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Misschien helpt deze pagina je met meer informatie: https://accessoire.vodafone.nl/ruilen-en-retourneren

Na ontvangst van het product, kan je het binnen 14 dagen terugsturen of ruilen. Het is natuurlijk niet handig om geen bon meer te hebben. Het is dan aan de winkel hoe ze dit oplossen! Misschien accepteren ze wel je pin transactie of kunnen ze het in hun systeem terug zoeken. Maar daar gaat de winkel over en is geen garantie dat ze het op die manier terug nemen.

Je bestelling gedaan in een Vodafone winkel?
Gelieve dan je product te retourneren in de Vodafone winkel, waar je het product gekocht hebt.

Je zegt dat je ongeveer 2 weken geleden deze hebt gekocht. Als je er overheen bent dan heb je geen recht meer om deze terug te brengen. De regel is: Heb je ze langer, dan heeft het dus geen zin om terug te gaan. Zie ook de link die ik je heb gegeven hier boven.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan. Fijne 2e Paasdag en geniet van het mooie weer.


ps: Vraag me af of je oordopjes wel kunt ruilen want deze heb je al gebruikt en in je oren gehad. Lijkt mij niet fris als ik ze na jou koop?! Bij veel bedrijven kan je deze niet terug brengen vanwege hygiëne.

Eventueel kan je, mochten ze vandaag aanwezig zijn, de klantenservice van Vodafone even bellen of stuur een privé bericht via Facebook of Twitter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 437Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk FinnBoerekamp ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 437Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.