Rosalies

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen niet zichtbaar

BAEEB40A-9689-4FDC-9D87-8071F40D7E90.png

Ik kan mijn facturen niet inzien als ik inlog op de app (zowel mobiel als desktop). Ik wil graag mijn adres wijzigen, maar dit lukt ook niet. Zie hierbij een screenshot. Graag advies wat ik het beste kan doen.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @Rosalies, welkom hier!

Wat onhandig dat je niks kan inzien/wijzigen in My Vodafone. Als ik je account hier controleer, dan zie ik wel de facturen netjes terug. Wil je mij in een privébericht laten weten met welke gebruikersnaam je inlogt? Mogelijk dat hier de fout zit. 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic