JosM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Facturen kloppen niet

  • De facturen in MyVodafone zijn 0,00 de afgelopen maanden.  Waar kan ik dat melden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JosM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels klantenservice gesproken, ze maken een case aan om eea op te lossen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JosM 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Ben je een nieuwe klant, ben je overgegaan naar een ander abonnement of heb je een verlenging aangevraagd? Het kan zijn dat er daarom anders is dan normaal. Deze informatie kan je vinden op deze pagina. Kijk ook even in MyVodafone app en via de website naar My Vodafone. Misschien zit er daar een verschil in?!

Mocht je je daar niet in kunnen vinden dan zit je hier op de juiste community. Ik kan je niet helpen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen (na het weekend is er weer iemand aanwezig). Kan je niet wachten, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.


Wil je wachten, of bellen met Vodafone?
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! Laat nog even weten wat je doet, wachten of zelf bellen. Dan weten ze dit hier op de community ook 😉

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @JosM, welkom op de Vodafone Community!

 

Goed dat je hier scherp op bent en dit meldt! Heb je inmiddels al contact gehad of verduidelijking gekregen na het bericht van @Energieboy hierboven? Anders duik ik er graag voor je in!

JosM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank Energy boy, ik heb alles goed bekeken maar nog geen oplossing. 

JosM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Alex

Ik probeer klantenservice telefonisch te bereiken maar dat doen er meer, dat is dus nog niet gelukt. Als je het op een andere manier kunt fixen is het ook prima natuurlijk.

Het betreft een nummer dat ik privé overgenomen heb van een zakelijk account. Ik heb voor de maand waarin overgezet is (juni) wel kosten betaald, maar de facturen daarna zijn 0,00.

 

JosM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels klantenservice gesproken, ze maken een case aan om eea op te lossen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Top, goed om te horen! Dan verwacht dat alles snel in orde komt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic