Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Met de oudere versies van de vodafone app kon ik direct vanuit de app facturen betalen. Sinds de update kan dat niet meer. Je ziet de facturen staan maar verder kan je niks mee. Ik vraag me af of de app geupdate is of gedowngrade. Of doe ik iets verkeerds? Alvast bedankt voor jullie reacties. Vodafone red abbonement
Betaal je normaal gesproken via automatisch incasso? Als het automatisch incasso niet is gelukt, zou er daarna pas een knop zichtbaar moeten zijn om de betaling alsnog te voldoen.
Automatische incasso is niet gelukt. Als ik terugkijk in de app zie ik rekening nog open staan, maar er is geen knop om direct te kunnen betalen. Die was er vroeger wel. Nu kan ik alleen naar de rekening kijken en verder niks.
We hebben hierover even navraag gedaan. Met de nieuwste versie van de My Vodafone app is het door een bug op dit moment niet mogelijk om je rekening te betalen.