patricia1984

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Facebookmeldingen uitzetten op Samsung Galaxy 2 mini

Is het ook mogelijk om de meldingen van facebook uit te zetten die binnenkomt op mijn mobiel? Of krijg je ze sowieso als je aangemeld bent op facebook om spelletjes te kunnen doen via je mobiel? Ik heb nu wel infoberichten uitgezet. Heb ik het zo goed gedaan?
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi patricia1984,

Heb jij dat ook? Ben je lekker ergens mee bezig en dan vraagt iemand of je deel wilt nemen aan een of ander spelletje. Mega-irritant.
Je kunt de meldingen gelukkig uitzetten, zodat je zelf kunt bepalen wanneer je je berichten leest. Gaat het om alle meldingen of wil je specifieke meldingen uitzetten? Alleen van spelletjes bijvoorbeeld.
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou met spelletjes heb ik het gelukkig niet echt. Meer de meldingen dan iemand een reactie heeft gegeven. Zou mooi zijn als het kan worden uitgeschakeld want het is best irritant steeds een melding te krijgen.
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Via facebook zelf (comp) uitzetten lukt me tot nu toe nog niet. Ben benieuwd hoe ik er vanaf kom. Ik speel wel spelletjes waarbij ik ingelogd ben op facebook maar moet toch een mogelijkheid zijn om de statusmeldingen uit te zetten?
patricia1984
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is me gelukt.
 
Je gaat dus naar je facebook-app op je mobiel. Dan links onderaan scherm indrukken.. Dat vierkantje met streepjes erin, dan instellingen En dan kan je bij meldingen het uitvinken, hij staat nu op niet actief. Het is dus gelukkig gelukt (hoop ik)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic