CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Facebook via mobiele databundel

Als ik thuis ben krijg ik via wifi alle nieuwe berichten van facebook binnen , buitenshuis via de mobiele data krijg ik niks binnen .
Hoe kan ik dit instellen ?
Ik heb een samsung s6 .
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Hey CasaDude,

Wat voor een telefoon heb je?

Groetjes stevied86
CasaDude
topicstarter
Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Staat in mijn bericht Samsung 's 6
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
CasaDude,

De internet instellingen voor de Samsung Galaxy S6 vind je hier http://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s6/overview/ontdek-het-toestel/internet/de-telef... Als het een zakelijke aansluiting betreft dan moet je live.vodafone.com niet gebruiken maar office.vodafone.nl de andere instellingen zijn voor beide van toepassing.

Controleer ook even of de mobiele data is ingeschakeld in het toestel, dit is ook te vinden in de handleiding http://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s6/search?query=mobiele%20data&instruction=mobie...

Groetjes,
MrMister


Anonymous
Niet van toepassing
Sorry overheen gelezen 😛
CasaDude
topicstarter
Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Mobiele data is ingeschakeld , ik heb ook de instellingen in de handleiding erin gezet.
Ben ik thuis via de wifi dan stromen de berichten binnen maar zodra ik buiten het bereik van de wifi ben stoppen de berichten.Kom ik weer in de buurt van de wifi dan stroomt alles met een noodgang weer binnen.
Alle andere internet acties zoals chrome , mail en andere apps werken prima alleen facebook niet.
Als ik facebook app open zie ik soms een nieuw bericht , zet ik er zelf een bericht op en vernieuw dan dan zie ik ook weer een hele zooi berichten.Het lijkt net alsof je facebook moet activeren met een bericht zodat er wat gebeurd.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
CasaDude, het is misschien een open deur maar heb je de Facebook app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je ook de instellingen voor je meldingen van Facebook nagekeken?
CasaDude
topicstarter
Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ja heb de app al eens verwijderd , telefoon gereboot en opnieuw weer geinstalleerd maar maakte geen verschil.


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
CasaDude

Je hebt het over berichten. Bedoel je dan berichten die je binnenkrijgt via Facebook Messenger? Of bedoel je dat je geen pushberichten binnen krijgt van meldingen, tags en foto's etc?
CasaDude
topicstarter
Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Messenger werkt wel maar het gaat om meldingen tags etc
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
CasaDude

Het lijkt er dan eerder op dat je in Facebook zelf, of in de instellingen van je toestel hebt aangegeven dat Facebook alleen maar via Wi-Fi mag synchroniseren. Check ook even je pushberichten na.

CasaDude
topicstarter
Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Alle pushberichten staan aan , tevens dat er gebruik gemaakt mag worden van de databundel ( heb 6 gb bundel ).
Alleen als ik thuis kom dan stromen de berichten binnen via de wifi .
Maar ik red me er zo wel mee 😉

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Misschien weten SamsungExpert of Netwerker meer hierover?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
CasaDude , ik zag dat de Facebook app vandaag een update heeft gekregen. Wil je de app updaten en kijken of de oplossing misschien hierin zit? Helaas zit er geen duidelijke changelog bij.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic