Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Facebook gebruik

Hey allemaal,


Wist je dat 18% van alle Facebookgebruikers uitsluitend Facebook gebruikt op zijn of haar mobiel, zoals hier vermeld word.
Dat zijn 102 miljoen mensen die puur mobiel online zijn. Daarmee is het mobiele gebruik van de Facebook app fors gestegen.

Vind jij de Facebook app voor op jouw toestel goed genoeg om alleen nog maar via je mobiel te Facebooken? Of gebruik je toch nog vaak je computer/laptop om Facebook even te checken?

Welke verbeteringen zou jij willen terugzien in de app?
En welke extra functionaliteiten lijken jou leuk of handig om te integreren?

2 Reacties 2
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Ik hou me facebook van mijn toestel af en dat is meer omdat ik zelf niet zo van het 'social' media gedeelte. Ik blijf erbij dat je naar de stad kan gaan en daar in een cafe kan socialize...enige irritante dan is dat ze meeste mensen met hun mobiel bezig zijn om te checken wat erop facebook gebeurt.
 
Sad...but true.
 
Grzz
 
Blizz
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Sinds een tijdje krijg ik continu de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Dit terwijl ik volle bak HSDPA heb.

Alle andere apps werken wel. Ik vond de apps juist zo fijn omdat je dan niet gestoord word met de app verzoeken en !#$@Q#% spelletjes verzoeken ( Heb me zelfs aangenomen, krijg ik een invite van iemand, dan blokkeer ik die persoon)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic