Crxreyke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

FOUTCODE BSL-99999

Helaas krijg ik meerdere malen foutcode bij feedback bij klacht indienen daarom maar via deze weg

Via tellefonische contact werd er mijn gemeld dat er geen fouten waren in de site maar moest het maar over een paar uur weer proberen maar helaas nog niet werkend

Dus bij deze

Hallo,
helaas ben ik zo net weer terug gemoeten naar de Vodafone winkel
Reden weer me toestel niet goed naar terug komen reparatie
bij de 3g / wifi logo voor de 3 de x dat het al terug komt een witte vlek ( Door gedrukt ???) ik heb geen idee was eerst klein puntje toen ik het ontdekte maar naar mate het toestel vaker tegebruiken werd het puntje helaas steeds groter 13/06/2015 reageerde de telefoon nergens meer op vandaar de eerste reparatie kort er naar weer problemen weer een witte vlek bij het scherm 22/06/2015 Weer terug in de winkel /Voor een reparatie
13/07/2015 al weer terug voor witte vlek in scherm
Weet niet als dit normaal is zo je klanten tevreden houden >>??
Heb namelijk duur abonement met extra verzekering etc vervangend toestel ? Maar via de winkel zelf helaas geen leen toestel naar waarde dus ben WEER genood zaakt om een EIGEN !! toestel tegbruiken'/ Tekopen.....
hier word ik persoonlijk niet vrolijk van weet niet of we hier iets mee kunnen ?
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Crxreyke

Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forum gebruikers.
Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn.
Ik raad je aan om je toestel te reparatie te sturen. Als na 3 x repareren nog niet verholpen is kun je bij de klantenservice een coulance swap aanvragen.
Vanuit hier wordt het niet behandeld omdat hier ook geen privacy gegevens gedeeld worden.
Je zou het eventueel ook nu al kunnen proberen om een coulance swap aan te vragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic