Cynthia28Kaatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extreem veel data (10 GB) abbonnement loopt 2 december af

Hallo!

Ik heb (bijna) 2 jaar geleden een prachtig abbonnement afgesloten, waar ik ook 10 GB extra bij kreeg. Omdat ik zelf thuis geen internet heb, was dit een mega goede deal. Ik zit nooit over de databundel heen en dat is een hele fijne gedachte. Ik mag nu 4 maanden van tevoren verlengen.

Nu is mijn vraag. Wat gebeurd er met mijn 10 GB bundel na 2 december? Verdwijnt die dan en mag ik dan nog maar gebruik maken van 1 GB?

En wat gebeurd er als ik niets doe? Niet verleng, maar ook niet opzeg? Behoud ik dan de 10 GB tegen een hoger tarief?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Cynthia28Kaatje,

Welkom op het Vodafone Forum!

Je hebt veel vragen :D, ik zal je vragen met mijn antwoorden even op een rijtje zetten:

  • Wat gebeurd er met mijn 10 GB bundel na 2 december? Wanneer je je abonnement niet verlengt en je abonnement (nog) niet uitgefaseerd is, kun je deze 10 GB bundel gewoon blijven gebruiken.
  • Verdwijnt die dan en mag ik dan nog maar gebruik maken van 1 GB? Dat ligt eraan, komt je abonnement door uitfasering of verlenging te vervallen? In dat geval komt deze 10 GB bundel te vervallen. Bij een verlenging krijg je het abonnement zoals deze wordt aangeboden, je huidige abonnement en toevoegingen zoals de 10 GB bundel komen dan te vervallen.
  • En wat gebeurd er als ik niets doe? Niet verleng, maar ook niet opzeg? In dat geval blijf je je huidige abonnement behouden, deze wordt na de einddatum contract telkens met één maand verlengd. Echter kan het wel zijn dat je abonnement ooit wordt uitgefaseerd zodra je geen contract meer hebt.
  • Behoud ik dan de 10 GB tegen een hoger tarief? Wanneer je niets doet, niet verlengt en je abonnement niet uitgefaseerd raakt verandert er niets. Het kan wel zijn dat je een eventuele korting bij je abonnement verliest, deze kortingen kunnen gelden voor de contractperiode of voor de gehele looptijd van het abonnement tot het uitgefaseerd raakt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Cynthia28Kaatje,

Welkom op het Vodafone Forum!

Je hebt veel vragen :D, ik zal je vragen met mijn antwoorden even op een rijtje zetten:

  • Wat gebeurd er met mijn 10 GB bundel na 2 december? Wanneer je je abonnement niet verlengt en je abonnement (nog) niet uitgefaseerd is, kun je deze 10 GB bundel gewoon blijven gebruiken.
  • Verdwijnt die dan en mag ik dan nog maar gebruik maken van 1 GB? Dat ligt eraan, komt je abonnement door uitfasering of verlenging te vervallen? In dat geval komt deze 10 GB bundel te vervallen. Bij een verlenging krijg je het abonnement zoals deze wordt aangeboden, je huidige abonnement en toevoegingen zoals de 10 GB bundel komen dan te vervallen.
  • En wat gebeurd er als ik niets doe? Niet verleng, maar ook niet opzeg? In dat geval blijf je je huidige abonnement behouden, deze wordt na de einddatum contract telkens met één maand verlengd. Echter kan het wel zijn dat je abonnement ooit wordt uitgefaseerd zodra je geen contract meer hebt.
  • Behoud ik dan de 10 GB tegen een hoger tarief? Wanneer je niets doet, niet verlengt en je abonnement niet uitgefaseerd raakt verandert er niets. Het kan wel zijn dat je een eventuele korting bij je abonnement verliest, deze kortingen kunnen gelden voor de contractperiode of voor de gehele looptijd van het abonnement tot het uitgefaseerd raakt.
Cynthia28Kaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Marc,

Bedankt voor je supersnelle reactie! Dit zijn alle antwoorden op mijn vragen!

Groet Cynthia
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic