Hoe is het mogelijk zo’n amateuristische zakelijke service te verlenen?
Vorige week via Vodafone zakelijk mijn bestelde Apple Ultra 2 ontvangen. Tot mijn verbazing past het bijgeleverde bandje niet goed (zie foto). Bandjen steekt paar mm uit en ‘klikt’ niet vast. Contact gehad met Apple, inderdaad product fout en daar kan Vodafone niets aan doen . Echter, omdat bij Vodafone gekocht is adviseert Apple om het omwisselen van nieuw bandje via Vodafone te regelen. En dan begint het gedoe.
- ….ondanks online aankoop geeft zakelijke chat aan naar winkel te gaan om bandje te wisselen want een nieuwe opsturen is schijnbaar heel lastig (ondanks dat het een online aankoop is)
- …in winkel Vodafone Eindhoven (centrum) door enorm arrogante verkoper weggestuurd; dat ik het maar via helpdesk moet regelen; was niet bereid te helpen
- eenmaal thuis weer zakelijke chat. Advies: jammer dat je voor niets bent gegaan maar ga toch maar wéér terug naar winkel want wij kunnen geen nieuw bandje opsturen (????) ondanks dat product wel thuis bezorgd is
- … en even later; of ik even een bericht wil plaatsen op de community , dan pakt misschien een moderator het op
Dit is geen grap, dit is het advies van Vodafone voor hun zakelijke klanten . Foutief product en geen passende oplossing in categorie ‘zoek het maar uit’.
O ja, en ook One Number krijgt klantenservice niet geactiveerd want ‘er staat in het systeem dat een ‘tag’ verkeerd’. ik heb gewoon juiste abo maar werkt dus nog steeds niet. Ook dit wordt ondanks toezegging dat het binnen 24 uur wel zou werken, niet opgelost.
Nog niet misschien dat ik weer de auto pak om naar winkel te rijden dat me een uur aan tijd kost (los van weer parkeerkosten). Kortom, als jullie niet per direct een passende oplossing regelen dan stuur ik de Ultra 2 terug en annuleer ik de aankoop (wettelijke bedenktijd) en zeg zsm mn abonnement op. Uiteraard zal ik deze situatie met iedereen uit mn zakelijke netwerk en op mn socials delen incl de screenshots van de chats met jullie om te toetsen of de enige ben die dit een idiote situatie vindt.
Dat ik bijna 20 jaar klant ben doet er eigenlijk niet toe maar zo jaag je klanten heel hard weg. Wat een amateuristische bedoeling.
Laatste kans voor Vodafon om dit op te lossen:
- zsm nieuw bandje thuis ontvangen
- direct activeren OnenNumber