Baijensrob

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extreem slechte service zakelijk abo

Hoe is het mogelijk zo’n amateuristische zakelijke service te verlenen? 

Vorige week via Vodafone zakelijk mijn bestelde Apple Ultra 2 ontvangen. Tot mijn verbazing past het bijgeleverde bandje niet goed (zie foto). Bandjen steekt paar mm uit en ‘klikt’ niet vast. Contact gehad met Apple, inderdaad product fout en daar kan Vodafone niets aan doen . Echter, omdat bij Vodafone gekocht is  adviseert Apple om het  omwisselen van nieuw bandje via Vodafone te regelen. En dan begint het gedoe.

- ….ondanks online aankoop geeft zakelijke chat aan naar winkel te gaan om  bandje te wisselen want een nieuwe opsturen is schijnbaar heel lastig (ondanks dat het een online aankoop is)

- …in winkel Vodafone Eindhoven (centrum) door enorm arrogante verkoper weggestuurd; dat ik het maar via helpdesk moet regelen; was niet bereid te helpen

-  eenmaal thuis weer zakelijke chat. Advies: jammer dat je voor niets bent gegaan maar ga toch maar wéér terug naar winkel want wij kunnen geen nieuw bandje opsturen (????) ondanks dat product wel thuis bezorgd is

- … en even later; of ik even een bericht wil plaatsen op de community , dan pakt misschien een moderator het op

Dit is geen grap, dit is het advies van Vodafone voor hun zakelijke klanten . Foutief product en geen passende oplossing in categorie ‘zoek het maar uit’.

O ja, en ook One Number krijgt klantenservice niet geactiveerd want ‘er staat in het systeem dat een ‘tag’ verkeerd’.  ik heb gewoon juiste abo maar werkt dus nog steeds niet. Ook dit wordt ondanks toezegging dat het binnen 24 uur wel zou werken, niet opgelost.

Nog niet misschien dat ik weer de auto pak om naar winkel te rijden dat me een uur aan tijd kost  (los van weer parkeerkosten). Kortom, als jullie niet per direct een passende oplossing regelen dan stuur ik de Ultra 2 terug en annuleer ik de aankoop (wettelijke bedenktijd) en zeg zsm mn abonnement opUiteraard zal  ik deze situatie met iedereen uit mn zakelijke netwerk en op mn socials delen incl de  screenshots van de chats met jullie om te toetsen of de enige ben die dit een idiote situatie vindt.

Dat ik bijna 20 jaar klant ben doet er eigenlijk niet toe maar zo jaag je klanten heel hard weg. Wat een amateuristische bedoeling.

Laatste kans voor Vodafon om dit op te lossen:

- zsm nieuw bandje thuis ontvangen 

- direct activeren OnenNumber 

IMG_1784.jpeg

• IMG_1785.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3551Posts
  • 1072Oplossingen
  • 1168Likes

@Baijensrob Van mijn collega heb ik begrepen dat er vanuit Vodafone Business een e-mail is gestuurd afgelopen maandag. Zij hebben in deze mail ook aangegeven dat als je even gebeld wilt worden, je een aantal geschikte momenten kan doorgeven aan hen. Zij zullen de kwestie in beheer houden totdat alles is afgerond 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3551Posts
  • 1072Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @Baijensrob, welkom hier. 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet te spreken bent over de situatie. Via de Community hebben we alleen beperkte inzage en geen rechten voor zakelijke aansluitingen. Ik ben dus ook verbaast dat je bent verwezen naar de Community, want ook staat dit kanaal niet op de contact mogelijkheden voor Vodafone Business. Ik wil je alleen niet weer van het kastje naar de muur sturen, dus ik heb een contactpersoon van Vodafone Business even aan de mouw getrokken en de situatie besproken. Zij zullen contact met je opnemen! Houd er dus rekening mee dat je anoniem gebeld kan worden naar aanleiding van dit topic.

Baijensrob
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, bedankt voor je reactie.

Toch wel bijzonder dat de zakelijke chat me dan doorverwijst...(zie screenshot). Gaat hier uiteindelijk simpelweg om een horlogebandje dat met productiefout geleverd is en ik gewoon wil om wisselen voor een die het wel doet. En daar ga ik niet weer helemaal voor naar de winkel in de stad,  los van dat ze me daar vorige keer op arrogante manier naar huis stuurden 'Het zal wel weer zo'n studentje van callcenter zijn die u naar de winkel stuurt, los het maar via de chat op...'  Anyway hoe noemen ze dat ook al weer? Van kastje naar muur? Daar heb ik geen zakelijk abonnement voor  (snap dat jij daar niet veel aan kunt doen) ....

Toch bedankt voor je actie!

Gr

Rob

IMG_1F3407785273-1.jpeg

Baijensrob
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En mijn One Number werkt ook nog steeds niet.

Jullie klantenservice geeft na 10 keer proberen aan 'probeer nog maar keer als het nog niet lukt dan maken wel wel case aan'. Ongelofelijk....ik geef dus aan dat activatie (zoals wel vaker op jullie forum te zien) steeds weer foutmelding geeft, zie screenshot en nog geen case??  Weer een in categorie 'zoek het maar lekker uit'.

Vodafone zakelijk maakt zichzelf compleet belachelijk. Ben al bijna 20 jaar klant, en je zult bij mij geen historie aan klachten vinden maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als deze hele situatie van simpelweg een bandje wisselen + One Number actievatie niet heel snel opgelost gaat worden dan ga ik alle chats met de idiote reacties van vodafone zakelijk zo ontzettend fanatiek delen in mijn zakelijke (social media) netwerk en zet ik - ondanks lopende contract - alles om naar KPN.

Helemaal klaar met hoe Vodafone zakelijk een simpel probleem niet even gewoon simpel opgelost kan worden (even nieuw bandje opsturen met vraag de 'oude' terug te sturen) en even een case aan te maken / op te lossen mbt One Number. Kun je nagaan wat er als klant gebeurt als er écht serieuze problemen zijn.

IMG_6FA402D59ACA-1.jpeg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3551Posts
  • 1072Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @Baijensrob 
Ik vind het ook bijzonder dat ze je hebben doorverwezen naar de Community, want zoals aangegeven staan op deze pagina de contactmogelijkheden voor Vodafone Business en de Community staat daar dus niet tussen. Ik begrijp dat je de frustratie via deze weg nu van je af schrijft. Zelf kan ik je jammer genoeg niet helpen. In ieder geval heb ik het zoals aangegeven uitgezet bij een van mijn contactpersonen binnen Vodafone Business. Zij zullen contact met je opnemen naar aanleiding van mijn bericht. Zowel omtrent de situatie met het bandje van de Apple Watch als het activeren van OneNumber.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3551Posts
  • 1072Oplossingen
  • 1168Likes

@Baijensrob Van mijn collega heb ik begrepen dat er vanuit Vodafone Business een e-mail is gestuurd afgelopen maandag. Zij hebben in deze mail ook aangegeven dat als je even gebeld wilt worden, je een aantal geschikte momenten kan doorgeven aan hen. Zij zullen de kwestie in beheer houden totdat alles is afgerond 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic