ArjanM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extreem slechte dekking bij camping de hertenhorst in. Beekbergen

Hallo,

 

Ik denk er over mijn abonnement niet te verlengen aangezien bij camping de hertenhorst in beekbergen de ontvangst extreem slecht is.

Kan iemand mij de reden daarvoor vertellen en aangeven of er verbetering verwacht mag worden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ArjanM 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De reden waarom je daar slecht bereik hebt kan liggen aan het weer, teveel mensen op een zendmast of misschien wel werkzaamheden aan het netwerk. 

Je kan een netwerk controle doen via de website van Vodafone, en zien of er misschien werkzaamheden zijn, of een storing: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml 

Op deze pagina kan je overigens ook een melding maken dat je slecht bereik hebt en dan kan Vodafone je daar een antwoord op geven. Maar kijk ook eens of je simkaart in een ander toestel wel beter bereik heeft. Even een Sim ruil met een ander toestel en kijken wat je dan bereikt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ArjanM 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De reden waarom je daar slecht bereik hebt kan liggen aan het weer, teveel mensen op een zendmast of misschien wel werkzaamheden aan het netwerk. 

Je kan een netwerk controle doen via de website van Vodafone, en zien of er misschien werkzaamheden zijn, of een storing: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml 

Op deze pagina kan je overigens ook een melding maken dat je slecht bereik hebt en dan kan Vodafone je daar een antwoord op geven. Maar kijk ook eens of je simkaart in een ander toestel wel beter bereik heeft. Even een Sim ruil met een ander toestel en kijken wat je dan bereikt. 

ArjanM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi,

 

Mijn zoon, die ook Vodafone heeft heeft exact hetzelfde probleem.

Ligt dus niet aan mijn telefoon 

ArjanM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

By the way, URL geeft 404 melding 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
ArjanM
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Had hem via andere weg ondertussen ook al gevonden. Melding aangemaakt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic