Fransje1984

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Extreem data verbruik Vodafone

Al maanden kamp ik met het probleem dat ik extreem hoog dataverbruik heb vooral snachts en smorgens vroeg het is twee maanden goed gegaan maar nu weer 1 drama op de meest gekke tijden sessies van 20/25 euro en dat terwijl ik thuis ben en verbonden ben met WiFi
Vodafone heeft me nu geblokkeerd en dreigen het contract te ontbinden als ik niet alsnog 243 euro betaal 3 sept 228 euro betaald om de blokkade op te heffen is niet gebeurd nu ligt er van afgelopen maand augustus weer een rekening van 170 euro en dat terwijl ik vakantie heb gehad en dus altijd met WiFi ben verbonden en zou mij WiFi weg vallen dan gaat hij over op die van de buren als nog een hoog verbruik vooral snachts of smorgens vroeg ik heb auto updates uit staan ik maak geen gebruik van iCloud of iets dergelijks gewone normale Apps facebook whatsapp marktplaats het geen wat de meeste hebben wanneer erkent Vodafone dit probleem eens en gaat een oplossing zoeken WiFi neemt voorrang op je 3G zodra ik de straat in kom pats direct WiFi op me werk precies eender ik kom an ook direct WiFi en dan nog een super hoog verbruik van data waar komt dit vandaan?
Ik zet de laatste tijd me dataverbruik uit als ik thuis kom om zo maar te zorgen dat het niet meer gebeurd maar dit is geen oplossing en voorlopig betaal ik voor data die ik niet gebruik wanneer worden jullie wakker en gaan jullie er zijn voor je klanten net problemen ben namelijk niet de enigste zie hier: http://www.trosradar.nl/mobiel/uitzending/archief/detail/aflevering/08-09-2014/dataverbruik-vodafone...

Alsjeblieft Vodafone los dit op heb spijt gekozen te hebben voor Vodafone heel veel spijt zelfs en raad iedereen aan niet met ze in zee te gaan!!!

En kom alsjeblieft niet met een standaard politiek correct antwoord die heb ik al zo vaak gehoord
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Fransje1984
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Volgens mijn telefoon heb ik sinds 1 feb 00:00 uur tot en met aan nu 23,9 gb verbruikt dat is dus over 8 maanden gezien dat komt neer op ongeveer 3gb per maand ik heb een bundel van 4gb per maand

Hoe kunnen dan die buiten me bundel rekeningen verklaard worden van dik 150/160/170/228 euro iedere maand

Mijn toestel registreert 23gb in 8 maanden Vodafone registreert dus waarschijnlijk het 5 dubbele in die maanden hoe kan dit verklaart worden

Waar komen die spook datas vandaan en dus ook die spook rekeningen

Of laat me raden me toestel registreert dit anders dan dat Vodafone dat doet

Dat blijkt wel iedere maand in het voordeel van Vodafone ook echt heel veel in het voordeel!!

Raar maar waar Vodafone los dit op en laat je klanten niet in de kou staan jullie hebben een grote naam hoog te houden

Bekijk in context

6 Reacties 6
Fransje1984
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Allemaal rot smoesjes om Vodafone van leeg plukken
Vrij te pleiten je krijgt overal hetzelfde standaard antwoord zoals hier boven weer word bewezen sorry hoor nachts slaap ik en heb ik WiFi dus data die ik verbruik gaat over me WiFi en me data verbinding schakel ik uit zodra ik in Eem WiFi omgeving ben en alsnog verbruik ik data op me overzicht dit kan alleen bij Vodafone Google maar extreem dataverbruik
Je komt alleen Vodafone tegen geen enkele andere provider word wakker en stop met oplichten!!!
Fransje1984
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
En graag zou ik zien dat jullie je klanten tegemoet komen en nu mij eens bellen om dit op te lossen
Heb vaak zat naar jullie gebeld met alle kosten van dien dus het zou fijn zijn mij eens te contacten om dit op te lossen want dit is niet leuk meer brengt mensen in problemen voor niks en dat is heel erg jammer

Hoop iets van Vodafone te vernemen

Mvg Frans 0646826809 aangezien ik door de blokkade niet kan bellen zie ik het telefoontje van Vodafone graag tegemoet!!!
Fransje1984
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Zo asociaal is Vodafone er os niemand die er op reageert dat snap ik wel kan geen geld geïnd worden..!!

Het mooie is nog geblokkeerd voor uitgaande gesprekken maar dus ook voor inkomenden gesprekken dankjewel hey Vodafone voor de goede klantenservice NOTTTTTTTT!!!

Rond uit asociaal gewoon hoe jullie met klanten om gaan
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Fransje, het forum is in eerste instantie bedoeld voor tips&tricks van klanten, voor klanten. Als je een klacht voor de klantenservice hebt is het forum daar eigenlijk niet de plaats voor. We reageren uiteraard wel, maar een klacht oplossen kunnen we via het forum moeilijk.

Dit is wel een onderwerp waar meer over gesproken wordt. Ik zou je willen vragen om mijn reacties hier te lezen mbt "spookverbruik": http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Zeer-hoge-rekening/m-p/190399#M11184

Als je specifieke opmerkingen of vragen hebt over de Radar-uitzending zou ik je willen vragen die hier te plaatsen: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Uitzending-Radar-over-hoog-dataverbruik-bij-Vodafoneklan...
Fransje1984
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dat die MBs verbruikt zijn dat zal allemaal wel kloppen

Maar hoe kan dit allemaal snachts of savonds laat gebeuren in grote sessies van 20/30 euro
En meestal rond dezelfde tijdstippen
Het gaat er niet om of het klopt met de telefoon en Vodafone maar waar aan en hoe dit mogelijk is als je met WiFi verbonden bent dit op je abbo verrekend word!!?
Waarom gebeurt dit snachts en heel vroeg
En hoe kan dit als alle instellingen juist staan niks auto updaten en ga zo maar door

Ik blijf dit vreemd vinden heel vreemd Vodafone onderneemt zelf niks die vinden het wel best en die verschuilen zich achter smoesjes!!!
Fransje1984
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Volgens mijn telefoon heb ik sinds 1 feb 00:00 uur tot en met aan nu 23,9 gb verbruikt dat is dus over 8 maanden gezien dat komt neer op ongeveer 3gb per maand ik heb een bundel van 4gb per maand

Hoe kunnen dan die buiten me bundel rekeningen verklaard worden van dik 150/160/170/228 euro iedere maand

Mijn toestel registreert 23gb in 8 maanden Vodafone registreert dus waarschijnlijk het 5 dubbele in die maanden hoe kan dit verklaart worden

Waar komen die spook datas vandaan en dus ook die spook rekeningen

Of laat me raden me toestel registreert dit anders dan dat Vodafone dat doet

Dat blijkt wel iedere maand in het voordeel van Vodafone ook echt heel veel in het voordeel!!

Raar maar waar Vodafone los dit op en laat je klanten niet in de kou staan jullie hebben een grote naam hoog te houden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic