Marco1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra tv pakket verdwenen na verhuizing

Hoi, ik ben sinds 5 december verhuisd en was de adreswijziging vergeten door  te geven bij mijn vodafoje. Dit heb ik 2 dagen later alsnog gedaan. Alleen kan ik nu nog steeds mijn extra zenderpakket niet beheren via mijn ziggo. Meerdere malen contact met ziggo gehad  en ze verwezen me door naar vodafone. Kan het zijn dat de systemen onderling nog niet goed zijn gesynchroniseerd? Ik wil graag mijn extra zender aanpassen naar sport.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groet, 

Marco

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels zie ik dat ook de systemen sinds december gesynchroniseerd zijn.
Kun je eens inloggen op mijn Ziggo via de webbrowser. Vervolgens ga je naar je eigen pakket toe en klik je op zenderpakketten beheren.
Zover ik hier kan zien staat alles goed en zou het moeten werken. Indien het niet werk. Start even via Mijn Ziggo een chat. Hierdoor kunnen mijn collega's bij Ziggo meteen met je meekijken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Marco1988 
Wat je zegt, waarschijnlijk zijn de systemen tussen Vodafone en Ziggo nog niet in orde. Dit kan je zelf controleren door te kijken in je My Vodafone en Mijn Ziggo. Daarin moeten je adres gegevens gelijk zijn!

Er zijn Vodafone Community medewerkers hier online en zodra die je bericht lezen zullen ze je verder helpen. Deze mensen kunnen in het systeem en met je mee kijken en eventueel aanpassen. Maar dit gaat wel weer goed komen ??. Nog even geduld, komt goed!

Fijne dag en laat nog even weten als het in orde is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Marco1988,

Indien je vergeten bent om het adres aan te passen, dan zullen de extra's verwijderd worden. Doordat je het adres naderhand aan past, gaan de systemen synchroniseren en worden de extra's vanzelf weer toegevoegd. Mocht je willen dat ik controleer of alles correct staat, dan hoor ik het graag. 
Stuur mij dan een privébericht (door te klikken op mijn naam en  dan op stuur bericht te klikken) met de volgende gegevens: naam, volledig adres en postcode, mobiel nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gereageerd op je privébericht @Marco1988 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels zie ik dat ook de systemen sinds december gesynchroniseerd zijn.
Kun je eens inloggen op mijn Ziggo via de webbrowser. Vervolgens ga je naar je eigen pakket toe en klik je op zenderpakketten beheren.
Zover ik hier kan zien staat alles goed en zou het moeten werken. Indien het niet werk. Start even via Mijn Ziggo een chat. Hierdoor kunnen mijn collega's bij Ziggo meteen met je meekijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic