Der Alte

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra simkaart voor auto

Ik heb in mijn auto een extra simkaart nodig om optimaal gebruik te maken van mijn carkit. Is het mogelijk om een extra simkaart te ontvangen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Der Alte 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoek even goed uit of het mogelijk is om een eigen simkaart toe te voegen in je auto. Er zijn namelijk nieuwe auto’s die alleen maar eigen simkaart in de auto leveren en het daarom niet mogelijk is om een eigen simkaart in te voeren. 

Maar als het mogelijk is dan kan je een Duo Simkaart aanvragen. Let op: als je deze in de auto aan wilt zetten, dan moet je je telefoon uitzetten. Als je dan weer bereikbaar wil zijn, dan moet je eerst die in de auto uitzetten en dan pas weer te telefoon. Anders kan dit niet, je kan niet op beide tegelijk bereikbaar zijn!

Lees deze info eens:
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/duo-sim

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Der Alte 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoek even goed uit of het mogelijk is om een eigen simkaart toe te voegen in je auto. Er zijn namelijk nieuwe auto’s die alleen maar eigen simkaart in de auto leveren en het daarom niet mogelijk is om een eigen simkaart in te voeren. 

Maar als het mogelijk is dan kan je een Duo Simkaart aanvragen. Let op: als je deze in de auto aan wilt zetten, dan moet je je telefoon uitzetten. Als je dan weer bereikbaar wil zijn, dan moet je eerst die in de auto uitzetten en dan pas weer te telefoon. Anders kan dit niet, je kan niet op beide tegelijk bereikbaar zijn!

Lees deze info eens:
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/duo-sim

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Der Alte . Welkom hier! 

De informatie die @Energieboy geeft is al mooi volledig :-). Kan je hier zo meer verder? 

Der Alte
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel, het is inmiddels opgelost 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic