Laura1996

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra's Vodafone en Ziggo

Ik zie niet in waarom ik de extra's van Vodafone niet krijg, aangezien ik zowel Vodafone abonnement heb en een Ziggo abonnement. Ik heb een Vodafone Red abonnement en ik heb de checklist nagelopen en volgens de checklist heb ik wel recht op alle extra's. Bij Ziggo is dit namelijk wel al gelukt, de extra's bij Ziggo zijn wel geactiveerd. Maar bij mijn Vodafone abonnement niet, ik vind dit erg apart en zou graag weten waarom dit zo is.
7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Laura1996,

Een van de voorwaarden om de extra's van Vodafoneziggo te ontvangen is dat zowel bij Ziggo als bij Vodafone jouw adres exact hetzelfde in het systeem geregistreerd staat. Via My Vodafone kun je kijken hoe je adres in ons systeem staat en dit eventueel aanpassen als het niet meer klopt.
Laura1996
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai Sharon,

Ik had hier inderdaad ook al naar gekeken, maar bij allebei staat precies hetzelfde adres!


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Laura1996, ook het rekeningadres? Anders kan dit worden nagekeken via de klantenservice van Vodafone of Ziggo.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt om te controleren of alles op het zelfde adres staat Laura1996
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Laura1996, is het nog gelukt? Anders gaan we het topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic