evsi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra data voor een scherp large

Hallo,

Ik heb een scherp large abonnement en nou heb ik deze maand, doordat mijn internet thuis nog niet is aangesloten, wat meer dataverbruik. Het is nu de 10e van de maand, en ik heb al 75% verbruikt.

Is er een mogelijkheid om extra data te kopen? Ik kan deze namelijk niet vinden op jullie site.
Wel vond ik dat data buiten mijn bundel mij 0,15 ct per MB kost. Dit zou neerkomen op 15,- voor 100 mb, waar je bij een smart of red abonnement maar 3,- voor betaald als je extra data bijkoopt. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dit zo veel duurder is omdat ik een andere abonnementsvorm heb gekozen.

zouden jullie mij mijn opties kunnen uitleggen om meer data te kunnen verbruiken dan standaard in mijn bundel met bijbehorende prijzen? Alvast bedankt!
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @evsi

Vodafone Scherp (S & M & L) abonnementen zijn de goedkoopste abonnementen uit het produkt-assortiment van Vodafone. Kenmerk van deze Scherp abonnementen is dat deze heel weinig opties hebben. En je kunt er alleen maar een Alles-in-1-Op-Reis-BloX op aansluiten. Daar heb jij niets aan. Andere BloX of opties zijn niet mogelijk bij Vodafone Scherp abonnementen.
Je hebt een data-tegoed van 500 MegaByte per maand. Meer niet. En daarboven betaal je inderdaad €0,15 per MegaByte. Dat staat duidelijk vermeld in de produkt-voorwaarden en in de prijslijst van de Vodafone Scherp abonnementen.

Opties en extra-data-BloX zijn niet mogelijk. Voordeel is wel dat je een heel laag bedrag per maand betaalt.

Weblink naar produkt-informatie over de Vodafone Scherp abonnementen: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/scherp-sim-only.shtml

Weblink naar het data-verbruiks topic om je data-verbruik onder controle te houden. En om je data-tegoed optimaal te beheren: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...

Via WiFi is het natuurlijk wel mogelijk om zoveel MegaBytes te verbruiken als je wilt. Dat kan in vrijwel alle openbare gebouwen in Nederland, waaronder bibliotheken en buurthuizen.

Ook is het mogelijk om over te stappen naar een ander (duurder) abonnement met de mogelijkheid om wel extra data-tegoed BloX aan te sluiten.

Succes !

Netwerker
evsi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, Was precies de informatie die ik zocht.
Wel heel jammer dat al die opties er niet meer zijn.
Dit abonnement is me aangeraden in de vodafone winkel toen ik ging verlengen op basis van mijn verbruik. Nooit geweten dat deze dingen niet meer kunnen.

De scherp abonnementen zijn de enige prijzen waarbij vodafone de concurrentie voor blijft, en daarom ook de reden dat ik weer voor vodafone heb gekozen in plaats van een goedkopere aanbieder. Nu ik merk dat dit in de praktijk voor mij dus niet werkt, denk ik dat de kans groot is dat ik bij mij volgende contract verlenging toch weer ergens anders naartoe ga.

Jammer, ik ben tot nu toe altijd blij geweest bij vodafone, maar ik krijg nu het gevoel dat ik als klant die niet mega veel verbruikt, niet meer belangrijk genoeg ben voor vodafone. Zonde en ik denk een gemiste kans voor vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic