KruimerHannie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra data verbruikt (onverklaarbaar)

Deze week zie ik dat er onverklaarbaar ca. 5 gb is verbruikt. Dit is ook niet te herleiden via het APP verbruik. In de communicatie lees ik dat er meer problemen zijn. Het betreft een Android Samsung a52 telefoon.

 

Wat kan ik doen? 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @KruimerHannie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je toestel al gecontroleerd? Staan er apps aan die, als je geen wifi ontvangst hebt, ook via je data gebruik mogen maken van het internet? Welke communicatie heb je hierover gelezen? Staan daar al geen oplossingen bij die je kan opvolgen? 

Als je alles hebt gecontroleerd en je hebt er nog vragen over dan zou je via het klachtenformulier kunnen informeren wat er aan de hand is. Antwoord van deze afdeling duurt ongeveer 5 tot 15 werkdagen en zodra er een case is aangemaakt moet je echt even wachten op antwoord. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic