manoukbaardeman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra bundels uitzetten

Ik wil graag de extra bundels uitzetten. Nu kon dit normaal door een smsje te sturen, alleen krijg ik dit keer een foutmelding. Ik betaal nu veel meer en wil dit stopzetten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @manoukbaardemans 
Welkom op de community van Vadafone waar klanten elkaar helpen .

Wat voor bundels zijn het? Als het gaat om prepaid dan kan je deze uitzetten via het woord STOP: als je STOP en de naam van de bundel sms't naar 4000, bijvoorbeeld STOP 2GB MAAND, dan verlengen ze de bundel niet.

Heb je een abonnement dan kan je deze stoppen door ook weer een sms te sturen maar let op dat deze wel goed is! Want bij een kleine fout en het werkt niet goed. SMS “1 GB EU UIT” naar 4000  → 1 (spatie) GB (spatie) EU (spatie) UIT - Uiteraard kan je 1 veranderen naar 3 of 5 of 15 (je moet namelijk wel het aantal GB nemen die van toepassing is en niet de actie aantallen GB!! Bij 1 GB krijg je nu 2 GB maar je moet dan opzeggen 1GB enz enz

Probeer het nog eens en mocht het nu helemaal niet meer lukken dan zou ik even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem en je verder helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @manoukbaardemans 
Welkom op de community van Vadafone waar klanten elkaar helpen .

Wat voor bundels zijn het? Als het gaat om prepaid dan kan je deze uitzetten via het woord STOP: als je STOP en de naam van de bundel sms't naar 4000, bijvoorbeeld STOP 2GB MAAND, dan verlengen ze de bundel niet.

Heb je een abonnement dan kan je deze stoppen door ook weer een sms te sturen maar let op dat deze wel goed is! Want bij een kleine fout en het werkt niet goed. SMS “1 GB EU UIT” naar 4000  → 1 (spatie) GB (spatie) EU (spatie) UIT - Uiteraard kan je 1 veranderen naar 3 of 5 of 15 (je moet namelijk wel het aantal GB nemen die van toepassing is en niet de actie aantallen GB!! Bij 1 GB krijg je nu 2 GB maar je moet dan opzeggen 1GB enz enz

Probeer het nog eens en mocht het nu helemaal niet meer lukken dan zou ik even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem en je verder helpen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt om de bundel uit te zetten @manoukbaardemans?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen , dan zal het topic binnenkort gesloten worden @manoukbaardemans 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic