edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Extra bij Ziggo

gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd en daarmee krijg ik enkele voordelen van Ziggo.
nu wilde ik graag weten wanneer je een mail krijgt voor evt. een extra tv pakket te activeren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag weer met VF gebeldt en ze hebben het uitstekend opgelost.

Pluimje voor VF klantenservice.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras

Dan krijg je de gratis extra’s binnen vier weken na activatie van het laatst bestelde abonnement.

Van Ziggo ontvang je een e-mail of brief met de instructies over het extra TV-pakket en het Veilig online pakket. Deze activeer je eenvoudig in Mijn Ziggo.
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
dank voor je antwoord
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
nog steeds niks ontvangen, is al bijna 2 weken geleden.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Heb je in Mijn Ziggo gekeken of hier iets staat over de keuze die je wilt en activeren?

Helaas kan ik er nu ook niet meer van maken dan:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras
Dan krijg je de gratis extra’s binnen vier weken na activatie van het laatst bestelde abonnement.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat Bertusje al aangeeft, het duurt echt 4 weken.
Je zal dus nog even moeten wachten tot de 4 weken om zijn. Mocht je dan nog geen informatie hebben ontvangen, hang dan hier weer aan de bel. Maar mocht het allemaal wel goed gaan, laat het ook even weten. Bedankt!
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
nou ik heb duidelijk gelezen in mail , dat je binnen 4 weken een activatielink zou krijgen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Edbe,
Uiteraard kan ik niet zien wat je hebt ontvangen en wat niet. Hier spreken we (Bertusje en ik) uit ervaring hoe het gaat. Daarnaast kan je op deze pagina, https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/, ook alle informatie vinden. De 4 weken zijn natuurlijk nog niet om, geef het nog even de tijd. Snap dat je erg graag snel alles wenst te ontvangen maar daar gaat wel wat tijd overheen. Binnen 4 weken kan ook net voor de laatste dag zijn! Gewoon nog even geduld hebben.

Wanneer krijg ik de gratis extra's:
Binnen vier weken na activatie van de benodigde abonnementen zetten wij de gratis extra’s voor je klaar.

Ik wil een ander TV-pakket kiezen, hoe regel ik dat?
Eén van de gratis extra’s is een extra TV-pakket. Als je al een pakket hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk elke 30 dagen een ander TV-pakket kiezen!
Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een zenderpakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een eventuele wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie.
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
ondertussen is het al 5 weken.....gaat weer goed....tjonge tjonge
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
,
Je weet dat dit een klanten helpt klanten Community is en dat ik, en andere klanten je niet kunnen helpen. Natuurlijk kan je hier aangeven dat je al een lange tijd wacht, maar daar kunnen wij als klanten ook niet zoveel mee doen. Het beste is, en ook het snelste, om contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo. Vraag daar waarom je nog geen informatie hebt ontvangen over de Extra's van Ziggo omdat je een Vodafone & Ziggo abonnement hebt.

Ik zou je wel willen helpen maar kan dit natuurlijk niets. Daarom, ga naar de klantenservice van Ziggo en vraag daar wat er aan de hand is. Klantenservice kan je bellen maar je kan ze ook bereiken via de chat button op de website en ze helpen je daar graag en professioneel.
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
ben ik ook van plan, ga vrijdag bellen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Succes, laat even weten hoe het is afgelopen 🙂
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
heb gebeld,
misleidend reclame van vodafone...
ga ook mijn abbo opzeggen na 22 jaar, ga fijn naar KPN.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Wat bedoel je met misleidende reclame, wat zeiden ze en waarom krijg je het niet?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat vraag ik me ook af, wat was er dan misleidend? Is het zo erg om na 22 jaar te stoppen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zou je ons nog willen vertellen wat er aan de hand is en wat er dan misleidend was aan de reclame?
Misschien kunnen we je nog helpen? Met deze info kunnen we niet zoveel eigenlijk 😞
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag weer met VF gebeldt en ze hebben het uitstekend opgelost.

Pluimje voor VF klantenservice.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Wat is de oplossing?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic