Hoi Edbe,
Uiteraard kan ik niet zien wat je hebt ontvangen en wat niet. Hier spreken we (Bertusje en ik) uit ervaring hoe het gaat. Daarnaast kan je op deze pagina,
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/, ook alle informatie vinden. De 4 weken zijn natuurlijk nog niet om, geef het nog even de tijd. Snap dat je erg graag snel alles wenst te ontvangen maar daar gaat wel wat tijd overheen. Binnen 4 weken kan ook net voor de laatste dag zijn! Gewoon nog even geduld hebben.
Wanneer krijg ik de gratis extra's:
Binnen vier weken na activatie van de benodigde abonnementen zetten wij de gratis extra’s voor je klaar.
Ik wil een ander TV-pakket kiezen, hoe regel ik dat?
Eén van de gratis extra’s is een extra TV-pakket. Als je al een pakket hebt gekozen en je wilt je keuze aanpassen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt namelijk elke 30 dagen een ander TV-pakket kiezen!
Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een zenderpakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel al wijzigingen doorvoeren, maar een eventuele wijziging gaat pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie.