Paaj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra Data blox en nieuwe maand

Ik heb een klein vraagje.
Door een overgang van de internerprovider voor thuis zit ik even zonder internet. Gelukkig is er dan nog mobiel internet. Maar ik zit nu bijna aan de 5GB data die ik in mijn abonnement heb. Nu kan ik een extra Data blox aanzetten. Maar het is 31 januari. Dus vraag ik mij af. Als ik nu een Blox aanzet, moet ik dan straks 2 maanden betalen?
Ik moet waarschijnlijk tot morgen of overmorgen even met mobiel internet werken en dan is het februari. En het is een beetje zonde als ik 2 maanden betaal voor deze paar dagen.

Ik begrijp ook dat je ook gewoon over je bundel heen kan gaan, maar ik neem aan dat een extra Data blox goedkoper is dan over je bundel gaan toch?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Paaj,

Het is bijna februari, oftewel je ontvangt bijna de maandelijkse bundel :). Ik raad je aan om even (als dit uit staat) Beperkt Internet aan te zetten (dan is je snelheid erg laag maar kan je alsnog appen). Als je nu nog een Blox aanschaft is deze op 1 februari verlopen (deze Bloxs zijn tot het einde van de maand geldig).

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Paaj,

Het is bijna februari, oftewel je ontvangt bijna de maandelijkse bundel :). Ik raad je aan om even (als dit uit staat) Beperkt Internet aan te zetten (dan is je snelheid erg laag maar kan je alsnog appen). Als je nu nog een Blox aanschaft is deze op 1 februari verlopen (deze Bloxs zijn tot het einde van de maand geldig).

Vriendelijke groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic