Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Extra BloX op tijd uitgeschakeld maar toch nog zichtbaar bij je tegoed?

Op dit moment is er een probleem met de weergave van de Extra Data BloX. Na het deactiveren wordt de BloX verwijderd in het BloX overzicht in My Vodafone. Maar na de 1e van de volgende maand blijft de Extra Data BloX alsnog zichtbaar bij Tegoed en Verbruik. Hierdoor lijkt het alsof de BloX nog actief is, terwijl dit niet het geval is.

Vragen en antwoorden

Moet ik door dit probleem de Extra Data BloX opnieuw betalen voor de nieuwe maand?
Nee, zolang je de BloX maar vóór het einde van de kalendermaand hebt gestopt wordt er niets in rekening gebracht.

Kan ik de bundel wel gebruiken, omdat deze wel bij mijn tegoeden staat?
Nee, de bundel is niet te gebruiken. Maar je betaalt er ook niet meer voor. Wil je de bundel toch weer kunnen gebruiken? Opnieuw aansluiten is wel mogelijk.

Wat gaan wij doen om het op te lossen?
Het probleem blijkt lastiger op te lossen dan gedacht. Er is een verbeteringstraject gestart om het probleem op te lossen. Zodra dit het geval is zullen we dit via dit topic communiceren.

Ik heb de BloX pas na het einde van de kalendermaand gestopt, wat nu?
In dat geval ben je te laat en kan het niet meer ongedaan worden gemaakt. Je kunt de bundel wel uitschakelen zodat deze per het einde van de nieuwe kalendermaand alsnog wordt stopgezet. De kosten voor deze extra maand betaal je wel.


Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is over bovenstaand probleem, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen.

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/98n04
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic