Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Ik heb een esim nummer actief. Op mijn telefoon Oppo find x3 pro heb ik de optie om dit nummer uit te schakelen.
Mijn vraag is: kan ik dit esim nummer zelf weer aanzetten/activeren of moet ik hierbij de hulp vsn Vodafone inroepen?
Dank voor uw reactie/oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost. Uiteindelijk contact met Support kunnen krijgen. Na lang zoeken door Support nu oplossing voor mijn vraag.
Opgelost. Uiteindelijk contact met Support kunnen krijgen. Na lang zoeken door Support nu oplossing voor mijn vraag.
Hoi @Bakkie25
Wat goed dat je aangeeft dat er een oplossing is gevonden. Maar zou je ook willen aangeven wat dan de oplossing is? Dat helpt andere klanten ook, mochten die hetzelfde probleem hebben. Alvast bedankt en fijn dat het is opgelost.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...