Martyna

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ervaringen gevraagd: Verlengen via afdeling Loyalty

Wie oh wie
heeft al eerder een abbo afgesloten bij een afdeling lolalty?
via chat of 1201? en ja kan dat echt? en nee zaten echt geen voor waarders bij?
hoe ervaarde jij het?
Gr. Martyna
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,
Vodafone heeft geen afdeling lolalty. En het telefoonnummer 1201 is er voor vragen over abonnementen. Niet om abonnementen af te sluiten. De Vodafone Chat is ook niet bedoeld om abonnementen af te sluiten.

Dus je bericht is volkomen onzin.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,
Vodafone heeft geen afdeling lolalty. En het telefoonnummer 1201 is er voor vragen over abonnementen. Niet om abonnementen af te sluiten. De Vodafone Chat is ook niet bedoeld om abonnementen af te sluiten.

Dus je bericht is volkomen onzin.

Succes !

Netwerker
Martyna
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou onzin is het zeker niet
zou ik je even uitleggen
ik was gisteren gewoon op de Vodafone site
dar werd aangeboden chat met een liveperson
dit was rond 23:30 gister avond
ik had gewoon paar vragen over mijn abbo
die mag ik volgend jaar maart verlengen
toen zij mvr leidy oh dan mag u hem eerder verlengen bij afdeling lolalty via chat zoals nu of bij 1201
anders zou ik dus nu liegen dat zeg jij nu over mij ik dacht dat dit een forum was dat je al je voorkomende problemen met elkaar kon bespreken en niet elkaar af te lopen zeilen of zeggen persoon liegt
dit heb ik echt meegemaakt en wou weten of dat überhaupt dit bestaat

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Martyna

Ik denk dat je de afdeling Loyalty bedoelt. Ik heb daarom de topic titel even aangepast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic