tommyyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone X

hallo,
ik vroeg me af wat nou de daadwerkelijk levertijd is van de nieuwe iphone X.
ik heb deze maandag avond besteld. Toen stond er nog op de site dat de telefoon " op voorraad" was.
dit bleek achteraf niet waar te zijn. overigens krijg ik via de chat te horen dat de levering zelfs binnen 2 tot 6 dagen zou zijn. ook dit bleek echter niet te kloppen.
als je op de site kijkt, word men doorverwezen naar het "forum" daar staan ook verschillende dingen over de levertijd. persoonlijk vind ik het niet bepaald duidelijk......

nu heb ik dus de terechte vraag, wat is de exacte levertijd als ik hem afgelopen maandag, 18-12-17 besteld heb? gaat dan die 2/3 weken pas in? of gaat dat in vanaf die "10-12-2017" zoals ook vermeld staat?

graag zsm antwoord, alvast bedankt!!
3 Reacties 3
josbosch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde vraag als tommyyy. Ik heb de iPhone X 256 SG besteld op 23-11 en vorige week een sms ontvangen dat deze uitgeleverd wordt in week 51 (deze week). Daarna radiostilte van de zijde van Vodafone. Als ik de status wil opvragen in My Vodafone word ik verwezen naar dit forum, wat het er allemaal niet duidelijker op maakt. De vraag is simpel; wanneer ontvang ik mijn bestelde telefoon? Ontvang ik deze nog voor Kerst? Hoe moeilijk kan het zijn om helder en eenduidig een levertijd / ontvangstdatum te communiceren.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi tommyyy, josbosch,

Een exacte levertijd kunnen we jullie helaas niet geven. In het officiële leveringentopic kun je de verwachte levertijden vinden (de beginpost updaten we wekelijks). We zijn afhankelijk van de fabrikant en dit is dan ook de enige informatie die wij hebben.

Ik wil jullie vragen om eventeel verder te reageren via het officiële leveringentopic. Dit om het overzicht te behouden. Het topic vind je hier: http://voda.fo/ne/c0q67.

Dit topic zal binnenkort gesloten worden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic