Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone 7 & iPhone 7 Plus

http://voda.fo/ne/glp6z
Hallo iedereen,

Apple heeft de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus aangekondigd. Via dit topic willen we jullie alvast kennis laten maken met de nieuwe iPhones en jullie voorzien van extra informatie.


Leveringen & Beschikbaarheid
Vanaf 16 september zijn we gestart met het leveren van de nieuwe iPhones. Vanaf dan start ook de reguliere verkoop. Meer informatie over de beschikbaarheid en leveringen vind je hier.

iPhone 7 en iPhone 7 Plus vertrouwd design


De iPhone 7 en iPhone 7 plus lijken qua design op hun voorgangers, de iPhone 6s en 6s Plus. Het frame bestaat uit sterk aluminium en het beeldscherm is gemaakt van robuust glas. De iPhone 7 heeft een 4,7-inch beeldscherm en de iPhone 7 Plus komt met een 5,5-inch beeldscherm.



De nieuwe iPhones worden geleverd in de kleuren roségoud, goud, zilver en mat zwart. Ga je voor een versie met 128 GB of 256 GB opslagruimte? Dan kun je kiezen voor een vijfde kleur: glossy jet black.




Waterbestendig en meer opslagruimte



Selfies maken in het zwembad, crossen in de zanderige duinen of appen terwijl je in de regen loopt? Geen probleem! De iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn stofvrij en kunnen wel tegen een druppeltje.

Moet je wel eens foto's en video's verwijderen omdat je ruimte tekort komt? Daar heeft Apple een oplossing voor. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus komen namelijk met meer geheugen. Kies voor 32 GB, 128 GB of 256 GB. Dan passen voortaan al je foto's, video's en apps op je mobiele telefoon.

iPhone 7 Plus Duo camera



Wil je meer dan af en toe eens een leuke foto maken? Dan is de nieuwe iPhone 7 Plus dé mobiele telefoon voor jou. Aan de achterkant vind je twee 12-megapixel camera's. Deze camera's werken onafhankelijk van elkaar. Je kunt hiermee onder andere inzoomen op al bestaande foto's. Door het gebruik van twee camera's kun je heldere foto's maken en zijn deze scherper.

Ook de HD camera aan de voorkant is verbeterd. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus hebben beide een 7-megapixel FaceTime HD camera. Hiermee maak je de beste en mooiste selfies.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
39 Reacties 39
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes


Welke uitvoering is het geworden? 😄
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
7 Plus 128 GB in de pre-order!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Cool! Heb je toevallig ook gekozen voor de glossy jet black? Ik ben wel erg benieuwd naar deze nieuwe kleur.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Nope. Het is de zwarte geworden. Ik lees op verschillende kanalen dat de glossy uitvoering wel erg gevoelig is voor krassen. Nu zit er bij bij zowieso een 'case' omheen dus in feite maakt de kleur niet uit.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Met een case erom merk je inderdaad weinig verschil. Maar de 'mat' zwarte lijkt me ook erg gaaf! Laat je ons iets weten over de duo-camera zodra je het toestel in bezit hebt? Foto's zijn welkom 😉
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
De 7 jet black 128 gig. Nu hopen dat hij volgende week vrijdag op de mat ligt 😉

Bevestigingsmail: 9:05
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb zojuist ook een bestelling geplaatst met de iPhone 7 128GB maar voor de reguliere Black gekozen. Ik ben benieuwd! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
tabeee84 & soprano gaan jullie ook voor de nieuwe Airpods?
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
haha, echt niet. Die dingen blijven nooit zitten. Ben de Powerbeats3 aan het overwegen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes


'Find my Airpods' zou in dit geval dan handig zijn! 😄

Ik overweeg een ander goed alternatief: De nieuwe BeatsX. Zijn tijdens het Apple-event ook getoond. Draadloos maar wel aan elkaar verbonden.
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik heb vandaag online een grijze iPhone 7 proberen te bestellen bij mijn verlenging van mijn abbo.
maar elke keer welke kleur ik ook koos aan het ging de bestelling door met een jet black versie.
we hebben gebeld met de klantenservice maar die kunnen dit ook niet wijzigen. Heb nu weer de bestelling gedaan en weer met. Een iphone7 128gb jet black. En ik wil zo graag een grijze128 gb iPhone 7, maar blijkbaar wordt er maar een type verkocht ofzo. Hoe krijg ik dit in ord
JohanJansen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan,

zijn er inmiddels al levertijden bekend van de diverse modellen?

Groet,
Johan
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Nvdzwaag , wat vervelend dat het steeds niet lukt om de kleur aan te passen! Via het forum kunnen we hierin helaas niets voor je betekenen, we hebben hier geen inzicht in de systemen en losse bestellingen. Hopelijk is het inmiddels gelukt om toch het toestel van jouw keuze te bestellen. Mocht dit online niet lukken in de bestelling, dan is het wellicht een optie om de gehele bestelling telefonisch te plaatsen.
@JohanJansen Nog niet, we houden het spannend! 😉 Houd dit topic in de gaten voor de updates met levertijden. Zodra we meer weten zullen we het daar delen.
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Alles opgelost ik had het niet goed gezien en het stond erg onduidelijk. Maar het is gelukt.

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nvdzwaag Fijn om te lezen dat het is gelukt. Thanks voor de update.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Serkan denk je niet dat het eens tijd wordt om te reageren op het gigantisch aantal vragen op het forum mbt de levertijden!!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Robinhensgens, graag wel on-topic blijven. Dit topic is bedoeld om ervaringen over de nieuwe iPhone te delen. Voor leveringen hebben we een ander topic. Vandaag zijn daarin nog heel veel vragen beantwoord, we doen ons best.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat is inderdaad te zien. Maar dit vroeg ik aangezien er al een week geen info was vrijgegeven! Nu niet de zwarte piet naar mij schuiven. Regelen jullie nu maar dat er snel meer iPhones verstuurd worden!!
Mr-Frits

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben gegaan voor een Iphone 7 Plus 128GB Gold
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic