Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone 7 & iPhone 7 Plus

http://voda.fo/ne/glp6z
Hallo iedereen,

Apple heeft de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus aangekondigd. Via dit topic willen we jullie alvast kennis laten maken met de nieuwe iPhones en jullie voorzien van extra informatie.


Leveringen & Beschikbaarheid
Vanaf 16 september zijn we gestart met het leveren van de nieuwe iPhones. Vanaf dan start ook de reguliere verkoop. Meer informatie over de beschikbaarheid en leveringen vind je hier.

iPhone 7 en iPhone 7 Plus vertrouwd design


De iPhone 7 en iPhone 7 plus lijken qua design op hun voorgangers, de iPhone 6s en 6s Plus. Het frame bestaat uit sterk aluminium en het beeldscherm is gemaakt van robuust glas. De iPhone 7 heeft een 4,7-inch beeldscherm en de iPhone 7 Plus komt met een 5,5-inch beeldscherm.



De nieuwe iPhones worden geleverd in de kleuren roségoud, goud, zilver en mat zwart. Ga je voor een versie met 128 GB of 256 GB opslagruimte? Dan kun je kiezen voor een vijfde kleur: glossy jet black.




Waterbestendig en meer opslagruimte



Selfies maken in het zwembad, crossen in de zanderige duinen of appen terwijl je in de regen loopt? Geen probleem! De iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn stofvrij en kunnen wel tegen een druppeltje.

Moet je wel eens foto's en video's verwijderen omdat je ruimte tekort komt? Daar heeft Apple een oplossing voor. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus komen namelijk met meer geheugen. Kies voor 32 GB, 128 GB of 256 GB. Dan passen voortaan al je foto's, video's en apps op je mobiele telefoon.

iPhone 7 Plus Duo camera



Wil je meer dan af en toe eens een leuke foto maken? Dan is de nieuwe iPhone 7 Plus dé mobiele telefoon voor jou. Aan de achterkant vind je twee 12-megapixel camera's. Deze camera's werken onafhankelijk van elkaar. Je kunt hiermee onder andere inzoomen op al bestaande foto's. Door het gebruik van twee camera's kun je heldere foto's maken en zijn deze scherper.

Ook de HD camera aan de voorkant is verbeterd. De iPhone 7 en iPhone 7 Plus hebben beide een 7-megapixel FaceTime HD camera. Hiermee maak je de beste en mooiste selfies.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
39 Reacties 39
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mr-Frits wat leuk! 🙂 Heb je hem al en hoe bevalt hij?
Who-cares

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Iphone 7 plus 32 gb,
Net binnen gekregen, had mijn bestelling op 16-09-2016 om 09:08 afgerond en toch nog een week wachten.

Besteld via friends & family, zou geleverd worden met gratis cover, en zoals wel vaker kan vodafone ook hierin teleurstellen.

Dan toch maar zelf een cover regelen ergens.

Bedankt mensen……Not!!! 😞
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Who-cares , fijn dat je het toestel dan toch al ontvangen hebt! 🙂 Minder natuurlijk dat de cover er niet bij zat. Helaas kunnen we hier via het forum niets in betekenen. Ik raad je aan contact op te nemen met de afdeling Status Order op het nummer 0800-0560. Zij kunnen dan nakijken hoe het met de cover zit.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
So i7 Black is binnen en binnen 15 minten was ik alweer up en running. Dat heeft Apple toch echt wel heel fijn geregeld allemaal!
Maar eerste indruk,... Home knop is wennen net als de tril die hij geeft als je de home knop gebruikt.
Veder lekker snel! Alleen jammer dat de headphone niet meer in een mooi bakje zitten, nu verpakt in een kartonnen dingetje die je gelijk weg kan gooien, Maar dit is voorlopig wel het enige niet eens echte min punt

Ik ga weer verder spelen, tot later 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het toestel je bevalt en zo snel werkt
Heel veel plezier ermee!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MAvandenBerg schreef:
So i7 Black is binnen en binnen 15 minten was ik alweer up en running. Dat heeft Apple toch echt wel heel fijn geregeld allemaal!
Maar eerste indruk,... Home knop is wennen net als de tril die hij geeft als je de home knop gebruikt.
Veder lekker snel! Alleen jammer dat de headphone niet meer in een mooi bakje zitten, nu verpakt in een kartonnen dingetje die je gelijk weg kan gooien, Maar dit is voorlopig wel het enige niet eens echte min punt

Ik ga weer verder spelen, tot later 🙂
Leuk om te lezen !

De mat zwarte kleur mag er ook wezen hè! Ziet er erg robuust uit.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Inderdaad de mat zwarte is wel een top kleur zo!
Verder echt wel een top toestel weer! Lekker snel accu gaat goed lang we bij normaal gebruik.
Headphones gaat prima zo of de kwaliteit nu veel beter is moet je niet aan mij vragen.
streamen via Spotify is geen top kwaliteit maar het luisterd prima!
de force touch is nieuw voor mij en was even wennen maar daarna ook top.
Ik ben blij, goede keus geweest weer! iOS is toch wel echt de bom heerlijk de integratie van alles bij Apple!
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb nu zo'n kleine 3-4 weken mijn iPhone 7
Helaas heb ik nu al een defect aan de telefoon.
De feedback van de home button werkt ineens niet meer ????

Al van alles geprobeerd maar helaas mocht dit niet baten.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is wel heel snel 😞
Wat heb je precies allemaal geprobeerd?
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Al paar keer opnieuw aan en uit gezet.
Harde reset gedaan
Helaas niks.
Ben bang dat hij terug moet
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ander ding wat opvalt is dat de telefoon binnen 8 uur compleet leeg is.
hij wordt ook lichtelijk warm.
zou er een link kunnen zijn tussen dit en het feit dat de Taptic feedback ineens niet meer werkt

wat kan ik het beste doen?
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zo nu een volgend probleem
De telefoon kan ook niet meer uitgezet worden.
Als ik hem uit zet, dan gaat hij uit zijn eigen weer gewoon aan !!!
Vodafone een reactie zou fijn zijn
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Warpten, ik zie dat je al een ander draadje hiervoor hebt aangemaakt, laten we het daar verder bespreken 😉
Veen1888

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben voor de gouden variant met 128 gb gegaan, los gekocht in NYC.
Heb de iPhone 7 nu ongeveer een maand en ben er erg blij mee, maar merk verder niet heel veel verschillen met de 6 die ik hiervoor had, alleen het veel grotere geheugen.
Moest op het begin ook wennen aan de nieuwe homeknop en heb één irritatie. Wanneer je iemand vanuit een gemiste oproep belt kun je daarna zelf niet het gesprek 'ophangen' met de rode knop, want die is dan niet zichtbaar. Iemand die dit ook al ervaren heeft?
Anonymous
Niet van toepassing
Das apart neem aan dat dit natuurlijk wel zou moeten kunnen. maybe dat iemand anders het hier ook ervaart. Wat je zou kunnen proberen is het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen. Ik raad je natuurlijk wel aan om een back up te maken!
Veen1888

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks Steven. Ik houd deze thread even in de gaten! De fabrieksinstellingen check ik nog eventjes!
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt met de fabrieksinstellingen ?
Veen1888

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas.. Hij doet nog steeds hetzelfde. Ik begin er in elk geval al aan te wennen 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😞
Helaas ben ik zelf het issue nog niet ergens anders tegen gekomen. Zelfs niet bij de klantenservice aan de lijn.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic