nathaliekn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ervaring Samsung Omnia Qwerty B7610

LS, Ik heb sinds maart de Samsung Omnia Querty (b7610) met 8G msd kaartje. Ik probeer vanaf het begin zoveel mogelijk gelijk op mijn pc te zetten (terwijl dit niet echt nodig is)Maar nou loopt de telefoon regelmatig vast, met bellen, smsen, internetten, kortom eigenlijk met alles. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? En wat zou je er aan kunnen doen? Deze telefoon werkt dusdanig op mijn zenuwen dat ik naast deze telefoon mijn oude nokia N95 weer heb gepakt! Het liefst wil ik gewoon mijn mooie samsung gebruiken natuurlijk, hoewel ik nu overweeg om een nieuw toestel te halen bij mijn verlenging. Graag jullie reactie, Gr. Nathalie
2 Reacties 2
ronbakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai Nathalie,Ik heb vergelijkbare ervaringen met de Samsung B7610. In juni is mij de telefoon bij verlenging abonnement aangeboden. Dus lekker voor de vakantie. Wat ervaring er mee opdoen..... Zo langzamerhand begin ik het een vreselijk toestel te vinden. Inderdaad op de meest ongelukkige momenten loopt ie vast. Het "lock" knopje aan de zijkant lijkt wel een euthanasiepil. Het toestel reageert nergens meer op. Ik heb gelukkig nog steeds, net als jij, mijn Nokia N95 8Gb in de buurt en ik overweeg om deze weer te gaan gebruiken. Maar dit is eigenlijk toch te gek voor woorden. Het toestel heeft een winkelwaarde van plm 400 euro en door alle problemen met het toestel moet je terug naar je oude toestel. Nog een minpunt bij het toestel vind ik de telefoonlijst. Een zenuwachtig scroll-up/down waarbij bij het stopzetten van de scroll, meteen het "licht" aangeraakte scherm, het onderliggende telefoonnummer gaat bellen... ahhh.Ik hoop dat meerdere mensen hun ervaring hierop plaatsen. Wie weet komt er nog een reactie van Vodafone.GroetjesRon
tiggerdekort

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds begin juli dit toestel, en ik moet je zeggen dat ik er alleen maar de zenuwen van krijg. In de 3,5 maanden dat ik dit toestel heb is ie al 2 keer weggeweest voor reparatie omdat mijn email niet werkte. En nu net heeft het rotding het weer begeven. Dus van de week maar weer naar de winkel om het ter reparatie te versturd. Mocht die het daarna nog niet doen, dan krijg ik pas een ander toestel. Helaas wel hetzelfde model, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Ik kan niet wachten tot mijn abonnement is afgelopen en ik eindelijk een ander toestel kan nemen. Maar helaas duurt dat nog ruim 1,5 jaar 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic