Ashuni

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Error bestelling status

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement verlengd met een toestel erbij. Ik heb hiervan netjes een bevestiging ontvangen. Nu wil ik de status van mijn order(1600698828) controleren, maar helaas wordt er een foutmelding weergegeven. "Er is iets mis gegaan:
Id Ongeldige Bestel
Geen resultaten gevonden"

Iemand dezelfde ervaring??? 😞
Zo ja, wat te doen om deze fout te verhelpen?

Alvast bedankt!

Mvg,

Ashuni
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Ashuni, daar kunnen een aantal redenen voor zijn. Ik ga ervan uit dat je je gegevens correct hebt ingevuld ;). Je kunt alleen (nog) niet alle bestellingen via deze site opzoeken, dus ik denk dat het daar aan ligt. Ik denk dat het snelste alternatief is om ons even te bellen. Ons (gratis) nummer voor informatie over bestellingen is: 0800-0560
De collega's daar kunnen je alle details over je bestelling geven
Ashuni
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste BasT,

Bedankt voor je reactie. Ik zal je advies wel volgen. Wel een beetje raar, vindt je niet?

Als ik het advies, " U kunt voor de zekerheid uw bestelling DUBBEL uitvoeren (1 x online en 1 x via een Vodafone Shop)", van uw collega NIET had gevolgd dan had ik dit alles geregeld kunnen krijgen nog VOOR de Kerst. Na het online verlengd te hebben, bleek dat ik bij de Vodafone Shop te Bogaard te Rijswijk niks meer geregeld kon krijgen. De Shop in de Bogaard hadden het toestel wel liggen, maar doordat er in het systeem de verlenging al was uitgevoerd kon de verkoper niks meer geregeld krijgen (Vertelde hij ????).

Ik heb mijn verlenging via Vodafone.nl geregeld, dus online. Dezelfde dag was alles goedgekeurd en vastgesteld. Dit alles gebeurd in het systeem van Vodafone. Beetje raar dat ik dan mijn order nu niet kan traceren, toch?????

Ik zal maandag a.s. nogmaals contact opnemen het bovengenoemde telefoonnummer. Mocht er nog niks duidelijk zijn dan zal ik toch maar overwegen om de verlenging te annuleren.

Mvg,

Ashuni
Sarie_Djojo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo BasT, Ashuni, leden en moderators

Hierop heb ik ook een error gekregen.

Dag voor kerst heb ik mijn SIM Only verlengd met een tweejarig RED abonnement.
Mijn SIM Only verloopt op 5 maart 2015, middels is deze al veranderd naar 5 maart 2017.
(Met de iPhone 6+ 128 Gb Space Grey)

De afgelopen paar dagen probeerde ik ook online mijn bestel status te checken maar
hierop had ik ook dezelfde error melding gekregen (ordernummer 1600698720).

Ik zal vandaag nog contact opnemen met jullie service nummer (0800-0560).
Bedankt voor de reply op Ashuni's bericht.
Mamoushka1081

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
WAARDELOZE VODAFONE SERVICE frown-emoticon frown-emoticon frown-emoticon
Wat een waardeloze website van Vodafone, een abonnement verlengen kostte een paar dagen maar lukte online totaal niet. Toen maar de bestelling telefonisch doorgegeven, na minimaal een half uur aan de telefoon zou ik een bevestiging per email van de bestelling krijgen. Niets ontvangen. Drie dagen later nog eens telefonisch geprobeerd: weer een half uur aan de telefoon: ja, ja, het kan kloppen, de bestell...ing is nog niet doorgevoerd, maar u krijgt nu een email van ons. Een uur later krijg ik een email met bestelnummer. Dat is nergens verder terug te vinden.
Intussen zijn we twee weken later. Op My Vodafone staat nog steeds niets vermeld, wel de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen: VODAFONE, DAT HEB IK AL GEDAAN!! De status van de bestelling is niet te vinden. Wat een slechte service, misschien moet ik alles maar opzeggen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Mamoushka1081,

Dat is niet zoals het zou moeten gebeuren. Via het forum kunnen we niet meer voor je doen omdat dit en taak is van de klantenservice. Ook al is je vertrouwen misschien minder erop geworden kun je alsnog toch nog even de klantenservice bellen. Je kunt voor je bestelling contact opnemen via de orderlijn 0800-0560 (Gratis) Ma t/m vr 8.00 - 21.00 uur Za 9.30 - 18.00 uur

Je kunt ook via www.vodafone.nl/feedback/ je feedback geven over het probleem dat je op dit moment hebt mocht het straks nog steeds niet verholpen zijn, dan krijg je binnen en bepaalde periode en reactie en ook de oplossing.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien het alleen nog over individuele zaken gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic