jwillemsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Error BSL-14009 bij overzetten prepaid

Probeer een prepaid van KPN naar Vodafone over te zetten maar blijf error BSL-14009 krijgen, enig idee?
40 Reacties 40
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@anigten Van welke provider wil je naar ons toe komen?
anigten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi@Maartje,

Vanaf Delight Mobile (KPN-netwerk). Dit is een prepaid kaart.
Ik ben daar alleen terecht gekomen omdat ze een mooi nummer voor me hadden, wil nu gewoon lekker bij Vodafone verder bellen met dit mooie nummer.
anigten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun jij hierin iets betekenen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @anigten

Er is een tijdelijke workaround voor dit issue. We moeten dan handmatig je nummerbehoud gegevens invullen en dit ook handmatig per mail doorsturen naar de afdeling nummerbehoud. Je kunt hiervoor even contact met ons opnemen via Facebook of Twitter. Vermeld dan dat ik je heb doorverwezen en vermeld dan ook je gebruikersnaam van het forum erbij. Dan kunnen mijn collega's dit gesprek erbij zoeken.

Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
t-mobile
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@Sytzer Neem ook even contact op via Facebook of Twitter, zoals Maartje aangaf. Dan kijken mijn collega's hoe we dit gaan oplossen.
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb twitter geprobeerd maar eigenlijk niet zo,'n idee hoe dat moet. Nooit iets op gehoord. Dus ondertussen maar naar een winkel gegaan. Abonnement nu al een maand niet kunnen gebruiken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Sytzer , als je de Tweet richt aan@VodafoneNL krijg je altijd een antwoord. Stuur anders even de link naar je Twitter-bericht, dan kijk ik of het goed is gedaan.
PeterZ280944

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone, ik probeer diverse keren via de site nummerbehoud aan te vragen maar dat lukt steeds niet. Ik krijg, net zoals vele anderen, de foutmelding BSL-14009. Ook als ik het op een andere browser probeer. Dit schijnt een hardnekkige fout te zijn volgens diverse opmerkingen op internet. Graag uw oplossing voor dit probleem! groeten, Peter.
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Kan Vodafone dit niet boven de Prepaid en Hybride nummerbehoud formulieren zetten? Zo vult iedereen het voor de kat ze viool in!!

Lekker klantvriendelijk weer, Prepaid heeft duidelijk geen proritieit
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@PeterZ280944,

Neem even contact op met Vodafone via Facebook of Twitter. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

Groetjes stevied86
wolfje86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dit probleem ook en die mevrouw van de klantenservice zeg dat het alleen via het formulier kan... zal jullie nu maar op facebook een bericht sturen. ik probeer over te stappen van t-mobile
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Succes! ik ben er nu al een maand mee bezig. Telefoonnummer nog niet kunnen gebruiken. Ook Twitter geprobeerd. Geen antwoord. Langs de winkel geweest: hebben alles gekopieerd, nog steeds niets veranderd. etc.
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Link naar twitter bericht. Vandaag nog maar eens gedaan.
https://twitter.com/sytzer/status/588024922653511680
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Sytzer,

Omdat je gebruik maakt van een afgeschermd profiel kunnen we dit helaas niet zien. Ik raad je daarom aan je profiel openbaar te maken, dan kunnen we er wel naar kijken.
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedoel je profiel twitter of profiel Vodafone forum?
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Check. Twitter account is nu openbaar.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @Sytzer,

Het bericht is inderdaad juist aan ons gericht, maar omdat je profiel afgeschermd was konden we dit niet zien. Je kunt het bericht wel opnieuw sturen.
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De website werkt ondertussen weer, dus ik heb geen gebruik gemaakt van de Twitter melding.
Ondertussen nummerbehoud in de winkel aangevraag (begin april), niets gebeurd. Ook al weer op de site ingevuld, 2 mei, niets gebeurd.
Na 3 maanden proberen heb ik het opgegeven. Vodafone doet niet aan nummerbehoud.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Sytzer

Nummerbehoud wordt dagelijks aangevraagd. Soms gaat er wel eens iets mis maar dat is eerder een uitzondering dan de regel. Via het forum kunnen we helaas niet erachter komen wat er in jouw geval precies mis gaat, dus dan zul je het toch even via Twitter moeten melden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic