jwillemsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Error BSL-14009 bij overzetten prepaid

Probeer een prepaid van KPN naar Vodafone over te zetten maar blijf error BSL-14009 krijgen, enig idee?
40 Reacties 40
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @jwillemsen , op dit moment kan het zijn dat niet alle online onderdelen werken. Kijk voor meer informatie op deze site.
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Loop tegen hetzelfde probleem op; bij nummerbehoud aanvraag vanaf Telfort naar Vodafone Prepaid.
Oeps… er is iets misgegaan.

  • (Foutcode BSL-14009)
Heel fijn dit weer..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We kunnen helaas geen problemen traceren m.b.t. deze foutmelding. Ervaren jullie dit momenteel nog steeds? Probeer dan eens een andere browser om erachter te komen of het daarmee is opgelost. We horen het graag.
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Met Firefox idem dito:
Oeps… er is iets misgegaan.

  • (Foutcode BSL-14009)
Je huidige prepaid
Mobiel nummer06 Vul hier je mobiele nummer in dat je wilt houden.
Aanbieder Kies hier je huidige aanbieder.
Simkaartnummer Het simkaartnummer staat op je simkaart. Haal je simkaart uit je telefoon en noteer je nummer.
Heb je nu een prepaid van Vodafone? Kijk dan in My Vodafone
E-mailadres Gegevens Vodafone Prepaid Starterspakket
Tijdelijk prepaid-nummer06 Vul hier het nieuwe (tijdelijke) prepaid-nummer in van je nieuwe prepaid-pakket. Dit nummer staat op de achterkant van je pakket.
Simkaartnummer Vul hier het nieuwe simkaartnummer in van je nieuwe prepaid-pakket. Het simkaartnummer staat op de achterzijde van het pakket en op je simkaart.
Ingangsdatum
Sms-code
Druk op 'Verstuur sms-code' en vul de ontvangen code hieronder in. Je ontvangt de sms-code op het nummer dat je wilt behouden.
Verstuur sms-codeVerzonden!Sms-code Verplicht veld
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Windstorm , er zijn afgelopen week een aantal problemen geweest met de website en sommige achterliggende systemen. Op dit moment zou alles weer moeten functioneren. Zou je het nog eens kunnen proberen?
calbon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo , die zelfde fout melding krijg je nu nog steeds als je nummerbehoud wilt aanvragen..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Het heeft zo te zien niet zozeer met 1 pagina of formulier te maken maar met verschillende. Zoals mij collega al aangaf kan dit met problemen van onze website te maken hebben. We zijn momenteel namelijk druk bezig met een aantal vernieuwingen en verbeteringen. Ervaar je deze foutmelding momenteel nog steeds?
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb deze foutmelding bij nummerbehoud prepaid naar vodafone hybride.
Eerst kreeg ik eindeloos een foutmelding over de ingevoerde datum (moet dit 10 dagen na aanvraag zijn? Geef dan ook die hint !!!!). Toen dat eindelijk lukte, kreeg ik de foutmelding over:

  • (Foutcode BSL-14009)
Hopelij kunnen jullie dit fiksen (binnen de normale kantooruren).

Groeten,
Sytze

Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met zowel Safari als Firefox zelfde foutmelding
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Sytzer , @calbon , en @Windstorm , kunnen jullie in het eerste bericht klikken op 'Ik ook' bij 'Heb jij hetzelfde probleem?'.

Ik merk dat we meerdere meldingen hierover ontvangen. Ik weet niet of we het via het forum kunnen oplossen. Het is nu wel intern gemeld. De aanvraag kan in de tussentijd in ieder geval ook handmatig via onze klantenservice worden doorgegeven.
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niet opgelost
Nu al 2,5 uur op de site rondgedoold voor nummerbehoud. Het werkt niet.
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Prutsers bij Vodafone, echt niet normaal meer! Zoveel gezeik de laatste tijd.
Ik ben lekker over naar Lycamobile, daar krijg je in April, Mei en Juni gratis mobiel internet! En nummerbehoud was binnen een dag simpel en online geregeld!
Daar kan Vodafone nog een voorbeeld aannemen
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat via klantenservice alleen via twitter of facebook kan (dus alle gegevens publiek), dan maar hier de nummerbehoud aanvraag, inclusief alle privegegevens.

Edit moderator: op het forum staan ook al je gegevens openbaar, lees svp de regels van dit board door.

Per ingang van vorige week toen ik het begon aan te vragen. Dus zo snel mogelijk. Prepaid is allang verlopen dus geen opzegtermijn.

Kunnen jullie me laten weten wanneer het geregeld is?

Groeten,
Sytze

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Sytzer , je kunt het beste in de tussentijd contact opnemen via de klantenservice. Ik weet niet zeker of ik een melding krijg teruggekoppeld zodra het is opgelost. Zodra ik deze melding wel krijg meld ik het uiteraard.
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice werkt alleen in kantooruren. Dat duurt dus nog 4 dagen. Overdag lukt niet.
Het telefoonmenu omvat geen nummerbehoud.
Feedback via Twitter lijkt me nog publieker dan op het forum je gegevens zetten.

Sytze

Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Sytzer,

Probeer de chat eens en anders raad ik je aan morgen te bellen. De klantenservice is vanaf 08:00 uit weer geopend.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Sytzer

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via bellen kan geen nummerbehoud worden gedaan wordt ons gemeld..

Chat is altijd overbezet.

De tip van de klantenservice: print het uit en stuur het naar Antwoordnummer 555, 6200 VC Maastricht.

Deze low-tech oplossing is dus het enige dat overblijft als optie.



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedankt voor de info @Sytzer . Ik heb het nogmaals intern aangekaart. Met welke browsers heb je tot nu toe getest? (met versienummer van browser)
anigten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze 'enige' optie zelf ook moeten gebruiken omdat ik dezelfde foutcode krijg.
Echter heb ik het formulier opgestuurd, maar niets vernomen, bij navraag kunnen ze niets nakijken en vandaag, de dag waarop het overgezet zou moeten worden, zie ik geen wijzigingen.

De 'enige' optie werkt dus helaas ook niet.
Ik zit ondertussen behoorlijk met mijn handen in het haar, ik gebruik mijn nummer zakelijk en wil deze graag meenemen naar Vodafone. Waar ik nu bel is de dekking dramatisch, maar de service die ik van Vodafone gewend ben van mijn andere nummers is op dit moment ver te zoeken.

Ik zou dan ook graag (snel) geholpen willen worden om mijn nummer geporteerd te krijgen naar Vodafone, mij lukt het niet, zelfs niet via de low-tech oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic