Agilo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Erg tevreden, maar ik zal overstappen als...

Ik ben jaren lang erg tevreden met Vodavone als provider. Ik zou graag bij Vodafone blijven, maar momenteel loopt Vodafone nog een beetje achter. Waar heb ik het over? Unlimited bandwidth.
Al een jaar kijk ik uit naar de tijd dat Vodafone komt met abbonementsvormen die ongelimiteerde data aanbieden. Mijn huidige abbonement zal op een gegeven moment aflopen, en ik wil meer. Gezien concurenten dit al aanbieden keek ik uit naar het moment dat Vodafone hier ook mee zou komen, maar tot op heden is dit nog niet het geval.
Ik vind dit erg jammer. Ik zal hierdoor Vodafone met pijn in het hart verlaten na de jaren goede service, maar gezien Vodafone kennelijk niet van plan is te komen met deze abbonementsvormen is er maar 1 conclusie die ik kan trekken als consument en dat is (tijdenlijk?) een andere provider te gaan zoeken.
Wellicht veranderd er nog iets in de komende maanden (voordat mijn abbonement zal aflopen); ik hoop het.
Met dit bericht hoop ik inzicht te bieden in het feit dat ik, zoals waarschijnlijk velen, hier erg om vragen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Dankjewel voor je feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent over Vodaofne!
Vodafone houdt de markt in de gaten omtrent de andere providers en hun aanbiedingen.
Op dit moment is er helaas niks bekend over abonnementen met onbeperkt internet. Mocht dit er komen, dan zie je dit terug via onze website. Ik zal je feedback hierover intern doorzetten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Dankjewel voor je feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent over Vodaofne!
Vodafone houdt de markt in de gaten omtrent de andere providers en hun aanbiedingen.
Op dit moment is er helaas niks bekend over abonnementen met onbeperkt internet. Mocht dit er komen, dan zie je dit terug via onze website. Ik zal je feedback hierover intern doorzetten.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic