Marielleke

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Er is iets stuk

Beste helpdesk, 

Sinds enkele dagen krijg ik bij inloggen in de app de melding dat er iets stuk is. Voorheen heeft de app gewoon gewerkt. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar er is nog steeds geen verbetering. Graag jullie hulp om dit op te lossen.

Alvast bedankt,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

@Marielleke Wil je het eens via de browser proberen? Zowel het registreren als het uitbreiden? 

Bekijk in context

14 Reacties 14
johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ik heb hetzelfde probleem 

sinds 2 dagen zit ik bij vodafone en kan niet inloggen in de app 

op vodafone.nl geen probleem 

heb de app al 10x opnieuw geinstaleerd

johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

sinds 07-08-2023

ios kan niet hoger dan 15.7.8 op iphone 6s dus ja is up to date 

en app al meer dan 10x verwijderd en 50x proberen te inloggen 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Ho @johnzwarts 
Je hebt nu al op meerdere plekken je probleem geplaatst. Laten we het aub alleen bij je eigen topic houden. Anders krijgen de mensen van Vodafone overal berichten binnen en eigenlijk allemaal met dezelfde vraag, die je hebt. 

Laten we het even bij je eigen topic houden aub. Daar zal iemand van Vodafone je antwoord geven! 

johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo energyboy

okee doe ik 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @Marielleke, goedemorgen en welkom hier. 

Super onhandig dat je tegen deze foutmelding aanloopt bij het inloggen in de My Vodafone App. We zien hier meerdere meldingen over voorbij komen en hebben hiervoor ook een ticket laten loggen. Onze oplospartij zoekt voorbeelden. 

Klopt het dat je wel zonder problemen kan inloggen in My Vodafone in de browser? Zo ja, dan zet ik je voorbeeld graag door naar onze oplospartij. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met al jouw gegevens en onder 'Persoonlijke Informatie' de volgende informatie invullen?
Toesteltype:
softwareversie:

Laat je weten wanneer dit is ingevuld? Dan zet ik het door.

Marielleke
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

 

Nee ik kan ook niet via de browser inloggen, dan krijg ik de melding dat ik inlog met mijn Ziggo. En als ik deze twee probeer te koppelen krijg ik de melding dat dat niet lukt. 

Marielleke
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben in het buitenland en kan nu niet zien hoeveel mb ik nog heb. Is dus heel vervelend dat ik niet in de app kan.

johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

data staatgeen blokade op voor in het buitenland ?

johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

je moet dacht ik wel 2 verschillende emails gebruiken 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Ik wil niet vervelend zijn @johnzwarts 
Maar als je iets niet zeker weet, laat het dan voor wat het is. Leuk dat je zo actief bent maar help alleen als je een antwoord hebt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

@Marielleke ''Nee ik kan ook niet via de browser inloggen, dan krijg ik de melding dat ik inlog met mijn Ziggo. En als ik deze twee probeer te koppelen krijg ik de melding dat dat niet lukt.''

Dit lijkt op een ander probleem. Met jouw hotmail e-mailadres is alleen een Mijn Ziggo account geregistreerd. Dat verklaart ook de melding die je krijgt te zien. Als ik jouw mobiele nummer controleer dan is hier geen My Vodafone account mee geregistreerd. Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk: 

1. Registeren voor My Vodafone met een ander emailadres, dan welke in gebruik is voor Mijn Ziggo
2. Of; Inloggen in Mijn Ziggo en daar jouw account uitbreiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Je hebt dan 1 account voor beide omgevingen. 

Marielleke
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia,

Ik heb beide opties geprobeerd. Ik heb met een ander mailadres ingelogd en krijg dan na het invoeren van de smscode dezelfde melding dat er iets stuk is. 

Ook heb ik via mijn Ziggo geprobeerd om de accounts te koppelen. Hierbij krijg ik de volgende melding (zie screenshot)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

@Marielleke Wil je het eens via de browser proberen? Zowel het registreren als het uitbreiden? 

Marielleke
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Cecilia, het is gelukt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic