Twee keer moeten bellen vanavond. De eerste keer 14 minuten in de wacht voor ik iemand sprak. Die moest me doorverbinden naar de afdeling migratie. Ook dat duurde natuurlijk een minuut of 5. Toen kwam ik bij migratie zakelijk. Kon niks voor me doen. Moest naar particulier doorverbonden worden. Duurde ook 5 minuten. Na vijf minuten verbinding verbroken.
Nog maar een keer gebeld. Toen kreeg ik na 10 minuten iemand te spreken. Verbond me weer door naar migratie zakelijk ipv particulier. Kreeg dezelfde persoon aan de lijn, moest me weer doorverbinden. Na 10 minuten in de wacht.... verbinding verbroken....
Dan maar hier mn bericht/onvrede. Ik heb al 20 jaar vodafone, maakt natuurlijk geen ruk uit maar wil het gewoon benoemen. Ik heb geen goedkoop abb en koop ook altijd dure toestellen. Ook dat maakt natuurlijk geen ruk uit. Wat me wel dwars zit is dat de abb van vodafone red zijn aangepast. Deze zijn nu 10 ipv 5 gb. Omdat ik vroeg verleng omdat mn iphone 7 niet meer de beste was, gaat mn abb pas op 20 oktober in. Nu heb ik op dit moment een probleem met mn data. Ik heb een nieuwe baan en ben veel onderweg dus ik slurp wat meer data weg. Mijn vraag, kan ik niet nu alvast beschikking krijgen over mn nieuwe abb?
volgens Vodafone kan dit niet en moet ik eerst mn oude abb uitzitten en ondertussen voor extra data 20€ per maand extra betalen tot oktober. Was ik eerst bij migratie geweest en had ik daarna verlengd, geen probleem. Voelt een beetje vreemd. Ik betaal nu 20€ per maand aan toestel bij, straks betaal ik ook die 20€ extra bij. Onderaan de streep is dat dus allemaal één pot nat, in totaal een contract van nog 28 maanden van 30€ abb en 20€ extra voor het toestel.
Dus de uiteindelijke vraag, Is mijn 20 jaar loyaliteit en duizenden euros sponsoring niet een beetje coulance waard?!?