DikkieDick

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Enkele SMS of kort gesprek

Hallo,
 
Lees net over deze bundel. Lijkt me wel handig. Moest om dit bericht te plaatsen me registreren maar ik mag mijn naam **bleep** niet als voornaam gebruiken omdat het een ongepast woord is. 😉
 
Stel dat ik de bundel aan heb staan en ontvang op een bepaalde dag maar 1 sms'je of 1 gesprek van zeg 1 minuut, ben ik dan ook de 2 euro kwijt?
 
Alvast bedankt.
 
Mvg, **bleep**
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Marijke2,

Het is inderdaad zo dat je voor de Alles in 1 Wereldbundels per dag betaalt. Daarentegen wordt de bundel alleen aangesproken wanneer je er gebruik van maakt. Als je er geen gebruik van maakt, worden er ook geen kosten in rekening gebracht.
Wanneer je bijvoorbeeld maar één sms wilt versturen, is het misschien handiger/goedkoper om de Alles in 1 Wereldbundel uit te schakelen en de sms te versturen zonder gebruik te maken van een bundel.
Of er in de toekomst andere bundels of nieuwe constructies worden bedacht, durf ik je niet te zeggen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Heej DikkieDick 😉

Goed opgelost hoor met deze nickname. Het systeem blokkeert inderdaad ook engelse 'scheld-'woorden, dit kan ik helaas niet aanpassen.

Ja, de € 2,- bundel wordt geactiveerd zodra je verbinding maakt met internet, een sms verstuurd, iemand belt of opneemt als iemand jou belt. Deze bundel is dan tot 23:59 diezelfde dag geldig en je hebt 20 minuten om te bellen, 20 minuten om gebeld te worden, 20 sms'jes en 35MB data.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
 
Kleine aanvulling: Deze bundel is tot 23:59 Nederlandse tijd geldig 😉
DikkieDick
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, thanx. Betekent dus ook dat als ik slecht 1 SMS zou versturen ik dan ook 2 euro kwijt ben. Dan blijft het een afweging. Als ik denk te gaan bellen dan dus maar aanzetten en andes maar niet op/voor die dag. Mobiel internet gaat prima met wifi (op de meeste plekken) waar ik nu ben (Vilvoorde/Brussel).
Marijke2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie dat dit een heel oud bericht is, maar voor mij nu actueel. Hopelijk komt mijn bericht aan. Ik was onlangs in Zuid Afrika en omdat je daar vaak voor WiFi betaalt heb ik mijn buitenlandbundel aangezet. Ik verstuurde op enkele dagen slechts 1 sms en dan werd gelijk het dagbundeltarief van €5 berekend! Dat moet toch handiger en goedkoper kunnen. Ik wil niet continu mijn bundel aan of uit hoeven te zetten en de ene keer dan roam en de andere keer niet. Wordt hier wellicht een andere constructie voor bedacht? Ik heb hierdoor in 3 weken tijd ruim €70!!! Buiten mijn bundel uitgegeven. Vind ik heel veel..
en 30mb voor €5 is ook echt niet veel...
komen hier nog andere constructies voor?
Groet, Marijke
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Marijke2,

Het is inderdaad zo dat je voor de Alles in 1 Wereldbundels per dag betaalt. Daarentegen wordt de bundel alleen aangesproken wanneer je er gebruik van maakt. Als je er geen gebruik van maakt, worden er ook geen kosten in rekening gebracht.
Wanneer je bijvoorbeeld maar één sms wilt versturen, is het misschien handiger/goedkoper om de Alles in 1 Wereldbundel uit te schakelen en de sms te versturen zonder gebruik te maken van een bundel.
Of er in de toekomst andere bundels of nieuwe constructies worden bedacht, durf ik je niet te zeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic