pvt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email

Kan iemand mij de instellingen vertellen voor het verzenden van je mail via ziggo. Ontvangen kan ik wel maar verzenden dus niet. Ik heb de iphone 3gs. Hij heeft het 2 dagen gewoon gedaan en daarna niet meer.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Kan iemand mij de instellingen vertellen voor het verzenden van je mail via ziggo. Ontvangen kan ik wel maar verzenden dus niet. Ik heb de iphone 3gs. Hij heeft het 2 dagen gewoon gedaan en daarna niet meer.

Hallo pvt,

Welkom op ons forum.

Gezien deze post al een aantal dagen zonder reactie is gebleven, misschien een kleine kickstart voor de medegebruikers.
Ik begrijp dat je de instellingen van de uitgaande mail van Vodafone wilt weten. Deze zijn als volgt:

Ga naar Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Open uw Ziggo account
De server uitgaande post (SMTP) is: authsmtp.vodafone.nl (wordt ook wel hostnaam genoemd)
Gebruikersnaam: Meestal is dit mail0612345678 (waarbij 0612345678 vervangen moet worden door je eigen nummer) let op: in het verleden was het mogelijk een eigen gebruikersnaam te bedenken, deze kunt u opvragen via My Vodafone Persoonlijk (Inloggen rechtsonder -> naar mijn inbox -> instellingen, en dan het gedeelte voor@vodafone.nl) of via de klantenservice.
Wachtwoord: Wachtwoord My Vodafone Persoonlijk-account (Weet u dit wachtwoord niet? Dan kunt u deze opnieuw instellen via de My Vodafone Persoonlijk site door te klikken op: Wachtwoord vergeten?)
Gebruik SSL: Uit (O)
Identiteitscontrole: Wachtwoord
Serverpoort: 25
Test het versturen van e-mail, als alles juist ingevuld is moet het nu werken.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic