foco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email

Hallo, email verzenden lukt niet, ontvangen wel. Even wat info, ik heb na aanschaf van een nieuw toestel, Nokia X6, mijn abo aan laten passen in bellen, sms en web. Volgens opgave van Vodafone moet je een My Vodafone account aanmaken, maar deze heb ik al. Heb in een ander account gezien dat je dan een mailbox hebt, deze ontbreekt bij mij. Alle instelmogelijkheden heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat nu nog te doen.
2 Reacties 2
foco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, email verzenden lukt niet, ontvangen wel. Even wat info, ik heb na aanschaf van een nieuw toestel, Nokia X6, mijn abo aan laten passen in bellen, sms en web. Volgens opgave van Vodafone moet je een My Vodafone account aanmaken, maar deze heb ik al. Heb in een ander account gezien dat je dan een mailbox hebt, deze ontbreekt bij mij. Alle instelmogelijkheden heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat nu nog te doen.



De oplossing, geen dagen blijven proberen maar gewoon de klantenservice bellen, niet altijd is je gebruikersnaam je mobielenummer en soms is de mailbox bij My Vodafone niet altijd actief. Vervolgens stap voor stap de gegevens invoeren en mailen maar, helemaal top dus.
Tosko

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De oplossing, geen dagen blijven proberen maar gewoon de klantenservice bellen, niet altijd is je gebruikersnaam je mobielenummer en soms is de mailbox bij My Vodafone niet altijd actief. Vervolgens stap voor stap de gegevens invoeren en mailen maar, helemaal top dus.



Bedankt dat je toch nog even antwoord geeft op je eigen vraag! Altijd handig om te weten wat een persoon heeft gedaan om zijn probleem op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic