securitydogs

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Email van Vodafone: Heel veel data cadeau.

Ik heb een email ontvangen, deze zou afkomstig zijn van Vodafone: Heel veel data cadeau.
Ik heb nu 10 GB. en zou dit kunnen veranderen naar 20 GB zonder extra aanpassingen of meer kosten van mijn huidig abonnement.

Klopt het dat dze email afkomstig is van vodafone of kan dit ook een phishing mail zijn.

Afzender is: Vodafone
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi securitydogs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan best zijn dat dit een mail is die afkomstig is van Vodafone. Staat daar ook niet bij dat je dan Vodafone & Ziggo moet hebben? Misschien kan je anders even een voorbeeld van de mail hier plaatsen en melden wat de afzender is van het mail adres.

Mocht je het liever direct vragen aan Vodafone, neem dan contact met ze op door te bellen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en inzien of deze aanbieding klopt.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en/of wat het nu is.

Bekijk in context

16 Reacties 16
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Wie de afzender is kan ik niet beoordelen maar Vodafone heeft deze actie wel.
Ik heb eind vorig jaar bij mijn twee abonnementen zo mooi extra dubbele data gekregen.
Mijn vrouw heeft deze mail, helaas, niet gekregen.
Wie het wel of niet krijgt ben ik nog niet achter.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi securitydogs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan best zijn dat dit een mail is die afkomstig is van Vodafone. Staat daar ook niet bij dat je dan Vodafone & Ziggo moet hebben? Misschien kan je anders even een voorbeeld van de mail hier plaatsen en melden wat de afzender is van het mail adres.

Mocht je het liever direct vragen aan Vodafone, neem dan contact met ze op door te bellen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en inzien of deze aanbieding klopt.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en/of wat het nu is.
securitydogs
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb net een medewerker (Melissa) via de chat gesproken, volgens haar zou het geen email zijn van Vodafone zelf, ze vroeg mij om de mail door te sturen, dit heb ik net gedaan.
De afzender van de mail is het volgende adres: Vodafone

Heb trouwens ook een sms ontvangen met de volgende tekst:

Je kan nog steeds jouw gratis upgrade naar het nieuwste Red abonnement aanvragen via http://lts.vodafone.nl/upgrade/................ (laatste deel heb ik opzettelijk weggelaten).
Je krijgt dan elke maand 20GB en het kost je niets extra's! Je hebt het zo geregeld.

Je word binnen 2 weken omgezet en je krijgt een sms zodra je nieuwe abonnement ingaat.
securitydogs
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy:

Het gaat om onderstaande email (emailadres en mobiel nummer heb ik uit de mail verwijderd).
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Daar heb ik er twee van gehad, beide abonnementen hebben deze extra dubbele data gekregen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
De mail ziet er voor mij ook normaal uit, geen vreemde dingen die erin staan en het mail adres klopt ook. Gezien de informatie van Robert zou ik zelf ook zeggen dat dit een geldige mail is en afkomstig van Vodafone. Wil je er nog zeker van zijn, wacht anders op een moderator van Vodafone en die kan het beamen. Je hebt 2 weken de tijd, dus het heeft geen haast!

Misschien dat Steven of Sharon eens willen kijken, alvast bedankt 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is inderdaad een mail wat afkomstig van ons is 🙂
Mocht je het liever via de telefoon willen regelen, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0200976 securitydogs
Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Steven Wat zijn eigenlijk de voorwaarden van wanneer je deze aanbieding krijgt?

Hier 3 abonnementen in huis en het langstlopende abonnement heeft het niet gehad.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @RobertKoopman,

Of je deze aanbieding toegestuurd krijgt hangt af van je huidige abonnementsvorm. We migreren een groep mensen die op dit moment een bepaalde vorm heeft, kosteloos naar een nieuwe vorm met dubbele data. Je maandbedrag, einddatum en belminuten/sms'jes blijven dus ook gewoon gelijk. Ik raad je aan te klikken op de link in de e-mail. Dan kom je op een pagina waar dit wat uitgebreider staat uitgelegd.
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Die link heb ik uiteraard bekeken.
Maar begrijp toch niet waarom mijn twee abonnementen wel hiervoor in aanmerking kwamen maar die van mijn vrouw niet.
Zij heeft al veel langer dit abonnement dan dat ik dat heb.
Is geen ramp hoor, data genoeg.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb je van alle abonnementen een e-mail met link ontvangen?
Je kan natuurlijk altijd zelf ook nog contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Misschien kunnen ze nog iets met het abonnement doen? Vragen staat vrij ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is afhankelijk van wanneer het is afgesloten en om welk abonnement het gaat. Vaak gaat dit in batches per abonnement en data. Hierdoor kan het zijn dat het ene abonnement wel omgezet kan worden en de andere niet.
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Ik wacht geduldig af.
Zij is niet zo van het veranderen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het topic binnenkort sluiten. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic