marcennanda

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email Op Startscherm Nokia E72

hallo,

ik krijg op me startscherm van me nokia E72 niet meer me mailbox naam op de plek waar nu email instellen staat het stond er wel maar naar een reset en update lukt het me niet meer nadat ik me email van ziggo heb ingesteld blijft er op het beginscherm staan email instellen dan kan ik kiezen tussen starten en verbergen dit is op de zakelijke en prive modus hetzelfde!

wie weet wat ik verkeerd doe??

groet marc

3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hallo Marcennanda,

Gezien je topic nog geen reacties heeft reageer ik even.

Uitgaande van de informatie die je geeft, neem ik aan dat het je wel gelukt is de mail na je update in te stellen?
Dit lijkt me dan eerder een probleem van het toestel, het zou kunnen dat je de naam van de mailbox niet ingevuld hebt, dat weet ik natuurlijk niet

Ik zou anders indien mogelijk de update nog eens uitvoeren, en vervolgens nogmaals controleren of je problemen verholpen zijn.
Is het instellen van de naam van je mailbox het enige wat na de update niet meer normaal werkt/functioneert?

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
Anne-E72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde! Weet ook niet hoe het op te lossen. Opnieuw resetten heeft geen zin, uit en aan zetten ook niet. De mail staat wel gewoon bij berichten.
Daarnaast heb ik twee keer mijn gmail op de gsm gezet en wil er nu één afhalen maar weet ook niet hoe dat moet..... women and machinery!
avz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als het nog niet is gelukt, probeer dan even in het menu...bed. paneel....modi...toepass. startscherm
daar moet ook je email in staan
succes avz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic