Acer223

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Elke maand teveel in rekening gebracht ( geld kwijt )

Beste Vodafone,

Ik zie op mijn factuur dat er maandelijks een bedrag van 3,78 in rekening wordt gebracht. Met als omschrijving: Administratie kosten voor het niet verstrekken van automatische incasso..

Terwijl ik gewoon via automatische incasso betaal. ( Dit staat ook op elke factuur aangegeven in het begin en wanneer het bedrag wordt afgeschreven en van welke rekening ) Ik heb dit vervolgens bij een medewerker aangegeven en dit zou uitgezocht worden.

Na een dag kreeg ik bericht via Facebook dat het inderdaad klopt en dat ik bijna een jaar 3,78 euro teveel betaalde per maand. Aangezien ik dit niet binnen 2 maanden heb gemeld bij Vodafone konden ze het teveel betaalde bedrag niet aan mij teruggeven ( uuuuh wat?!?!?! ) Uit coulance is mij een voorstel gedaan van de afgelopen 3 maanden te vergoeden a 12 euro ongeveer. en de rest van het betaalde bedrag zou vervallen.

Ik ben hier uiteraard niet mee akkoord gegaan aangezien mij gewoon iedere maand teveel in rekening is gebracht! Ik hoor gewoon de volle 12 teveel betaalde maanden terug te krijgen en niet 3 ( In jullie eigen algemene voorwaarden staat dit ook: Artikel 10.6 : Als Vodafone teveel heeft gefactureerd zal dat worden verrekend of teruggestort.

Ik heb vervolgens aangegeven niet van het aanbod gebruik te willen maken ( 3 maanden vergoeding ) en aangegeven en klacht in te dienen. Dat heb ik ook gedaan en vervolgens heb ik hier niets meer van gehoord.

Daarom graag een reactie hier of een prive bericht zodat dit netjes opgelost kan worden, en ik mijn teveel betaalde geld waar jullie geen recht op hebben terug kan krijgen.

Ik ga in ieder geval geen telefonisch contact opnemen met de klantenservice aangezien me dat ook weer geld gaat kosten.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Acer223 ,

Via het forum is het gewoon niet mogelijk om je verder te helpen, daarvoor zijn gegevens van jou nodig en die wil je niet via het internet online aan iedereen publiceren. Daarom is het forum niet de juiste plek om dit in behandeling te nemen. Zoals eerder werd genoemd door @Per is het forum vol met Tips & Tricks in jou geval is het probleem alleen intern te behandelen.

Mocht je toch nog en andere vraag hebben kun je deze vermelden op het forum.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Acer,
Bedankt voor je bericht op het forum. Hier helpen de gebruikers elkaar. Moderators houden een oogje in het zeil met betrekking tot de gang van zaken. We kunnen je niet helpen met dit individuele issue. Hier leggen we uit waarom niet en welke weg je wel kunt bewandelen.

Groeten en Succes, Per
Acer223
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat klantvriendelijk weer 😄

NOT
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Acer223 ,

Via het forum is het gewoon niet mogelijk om je verder te helpen, daarvoor zijn gegevens van jou nodig en die wil je niet via het internet online aan iedereen publiceren. Daarom is het forum niet de juiste plek om dit in behandeling te nemen. Zoals eerder werd genoemd door @Per is het forum vol met Tips & Tricks in jou geval is het probleem alleen intern te behandelen.

Mocht je toch nog en andere vraag hebben kun je deze vermelden op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic