lars314

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Elke maand over me bundel

Goededag,

Ik ben een nieuwe klant bij vodafone, en nieuw op het forum.
Heb een vraag over me rekening die ik elke maand krijg.
in maart heb ik 1x gebeld met een 0900 nummer, dus was van op de hoogte dat dat uit me bundel zou vallen.
maar nu wordt er elke maand van het zelfde nummer 1 euro in rekening gebracht. wat ik super vreemd vind omdat ik na het gesprek in maart niet meer met het nummer heb gebeld.

Wie kan me verder helpen, ik wil graag uitgezocht hebben waar dat vandaan komt, en niet dat ik daar heel jaar laast van heb of voor moet betalen.
4 Reacties 4
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi lars314,

Allereerst welkom bij Vodafone en op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je dit vreemd vind, had je ook al eens naar je specificatie's gekeken via onze website? Je vind deze zo:
Rekeningen -> Klik op maand die je wil inzien -> Specificatie -> Hier kun je vervolgens alle verbruiksgegevens opvragen en filteren.
Mocht dat geen duidelijkheid scheppen dan kun je altijd telefonisch contact zoeken via 1201 met de klantenservice of via de chat!
Mijn collega's zoeken het dan graag voor je uit. 😄
lars314
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je bericht, ik heb al naar me specifieke rekening gekeken, maar daar wordt het niet duidelijker op.
ik weet zeker dat ik alleen in maart heb gebeld met het nummer en daarna niet meer.

waar vind ik de chat optie?
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Geen probleem! Dan kunnen mijn collega's het voor je nakijken.
Als je inlogt op de app en op het vraagtekenen klikt zie de chat optie erbij staan, als je via de website inlogt zie je rechts in je scherm een blokje met 'chat nu' verschijnen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic